Citat:
Ursprungligen postat av
Edt.cat.
Nu r du orttvis.. Du rknar inte med det faktum att man infrt (gratis) app/hjrtrster, innan rstade de flesta p en lt, kanske tv p sin hjd, appen har ppnat upp fr att rsta p flera ltar (utan att det tar massa tid och kostar skjortan); kan tnka mig att det finns gott om folk som rstar p flera ltar, 5 hjrtrster till favoritlten, 4 till de andra man gillar, ngra 3 och resten kanske 1 rst..du fattar pongen.
Fast vi vet ju inte hur stor den effekten r... Om jag hade en storfavorit s skulle jag ju avhlla mig frn att rsta p andra. Hur mnga har avsttt frn att rsta p fler? Det vet vi inte!
Skulle vara intressant att se sdan statistik, hur mnga rster varje rstare i genomsnitt gav...
S hr dagen efter knner jag att Frans bidrag r nnu tristare n jag mindes den!

h vad fan r det fr fel p pojkvaskern? Verkar ofrmgen att slppa loss, nstan som om vore han deprimerad till viss grad!
Angende uppmrksamhet eftert. S kom jag att tnka p idag att Lisa Ajax i stort sett helt frsvann. Varfr ville ingen uppmrksamma henne och intervjua henne? Unga heta pinglor brukar annars alltid f uppmrksamhet!

Vad gller hennes framtrdande s var den mrkligt laid back, ingen energi alls. Hon visade inte nn passion fr verket s jag fr lov att anta att hon helt enkelt inte gillar sin egen lt srskilt mycket. Annars mste jag sga att hon blivit ptagligt snyggare sedan hon var med i Idol 2014.
Lisa Ajax, Molly Sandn och Ace Wilder skulle jag vilja ha i snghalmen hehe!