Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-06-30, 20:06
  #13
Medlem
farfars avatar
Runkröret känns mer som riktig fitta än onani medelst hand, men handen funkar bättre.
Citera
2016-06-30, 20:12
  #14
Medlem
Tunnan.och.Morotens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lockout
Det går inte att jämföra.
En lösfitta är som att runka med diskhandskar. Helt klart bortkastade pengar
Hmm måste testa diskhanskar 🐸
Citera
2018-11-07, 15:24
  #15
Medlem
Trilskans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SixtenSixX
Jag har ingen erfarenhet av lösfittor, och jag gissar att det inte är så vanligt att killar använder den typen av leksaker.

Men vilken är er tjejers syn på dem? Min gissning är att ni inte tycker det är lika hett som vi tycker dildo-onani är. Har jag rätt?

Va? Ehhh nu får jag lära mig saker jag inte ville vetat märker jag. Vad är det för fel på en vanlig snippa? Som sitter fast på en kvinna? Och inte är löstagbar.
Citera
2018-11-07, 16:44
  #16
Medlem
isterbuk1s avatar
Hade gärna provat men känns så fruktansvärt incel bara... Hade skämts som fan om någon hittade en hemma hos mig. Hade nog fan knappt vågat berätta för polarna att jag hade provat en fleshlight tex!
Citera
2018-11-07, 16:57
  #17
Medlem
DoktorNos avatar
Det är lite lustigt det där med sexhjälpmedel. När kvinnor skaffar en löskuk betraktas de som frigjorda och positiva som upptäcker sina kroppar och bejakar sin sexualitet.

När män skaffar en lösfitta betraktas de mer som loosers och perversa, suspekta sexdårar som är besatta av att runka och i förlängningen potentiella våldtäktsmän.
Citera
2018-12-31, 13:58
  #18
Medlem
Logique88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trilskan
Va? Ehhh nu får jag lära mig saker jag inte ville vetat märker jag. Vad är det för fel på en vanlig snippa? Som sitter fast på en kvinna? Och inte är löstagbar.
Ställer du samma fråga till kvinnor med dildo? (95% av alla kvinnor)
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback