Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2005-11-07, 17:59
  #25
Medlem
Yields avatar
Reagerade också på bilden då jag läste pappersblaskan.

Men om ni täcker över ansiktspartiet under ögonen, så ser ni att det iallafall ser ut som henne på ögonen. Det är som vinbra säger "munområdet" som inte stämmer bara.
Citera
2005-11-07, 18:07
  #26
Medlem
redbull72s avatar
Anledningen till att det inte är hon på bilden är att hon å jag ligger o småmyser i min säng efter en het helg! :tease:
Citera
2005-11-08, 11:02
  #27
Medlem
SamBams avatar
Skrev till Jon Forsling som publicera artikel och skrev att dom hade bra koll, det här svaret fick jag.


Hej Sam!

Nej, det är inte hon. Vi gjorde bort oss!

Sorry,

M V H

/Jon Forsling
Citera
2005-11-08, 11:05
  #28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
hjälper detta http://tinypic.com/fe4fah.jpg
oj, tack, nu har jag ändrat mig, tror inte det är Aniston på bilden
Edit: sorry, såg inte att SamBam redan hade förklaringen
Citera
2005-11-09, 02:04
  #29
Medlem
Vill bara påpeka att artikelförfattaren inte är inblandad i vilken bild som väljs till artikeln. Han skriver sin text och sedan har han gjort sitt jobb. Det är redigeraren som sätter rubriken, mellanrubriker, bildtexter och val av lämplig bild.
Ovanstående gäller kvällstidningarna. På mindre lokaltidningar förekommer det ibland att reportern också får redigera ihop allt.
Citera
2005-11-09, 23:02
  #30
Medlem
Perkabalos avatar
äfan.. keff glömde citera....
Citera
2005-11-09, 23:07
  #31
Medlem
keken1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barca
Vill bara påpeka att artikelförfattaren inte är inblandad i vilken bild som väljs till artikeln. Han skriver sin text och sedan har han gjort sitt jobb. Det är redigeraren som sätter rubriken, mellanrubriker, bildtexter och val av lämplig bild.
Ovanstående gäller kvällstidningarna. På mindre lokaltidningar förekommer det ibland att reportern också får redigera ihop allt.

barca=Jon Forsling????
Citera
2005-11-10, 20:57
  #32
Medlem
Nej, men jag har mycket god insyn i branschen....
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback