Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-12-03, 09:20
  #145
Moderator
GreffueAnthoniuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bervyl
Det finns en grupp människor i Pakistan som kallas för råttfolket.
Dom är utstötta och lever i svår fattigdom.

Dom borde också komma till Sverige.

Finns redan någon/några bland de ensamkommande. Synts på bild. Svår inavel orsak till det säregna utseendet.
Citera
2015-12-03, 22:25
  #146
Medlem
Borgarbohemens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pruttikluttskrutt
Alltså du måste på vara riktigt jävla dum i huvudet.
Behövs inte sägas mer. Har sån jävla lust att få ett utbrott från helvetet på dig och sy igen dina naiva läppar så att du håller käften.
Du är äcklig. Fattar du det?
Citat:
Ursprungligen postat av GoranPong
Otroligt korkat resonemang, fan vad dum du är
När man måste stå ut med denna typen av påhopp jämt och ständigt blir det inte särskilt kul att argumentera.

Det är ofta så att när jag försöker nyansera diskussioner genom att bidra med nya perspektiv så blir somliga "sverigevänner" näthatare.

Det är tråkigt och jag måste verkligen stå ut med detta. Jag kan påpeka med ingen lyssnar. Jag kan blockera men det kommer nya.

Det är som en flodvåg som sköljer om och om igen. Det är diskussionsdödande.

Jag blir ledsen.
Citera
2015-12-03, 22:41
  #147
Medlem
Mackan52s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Borgarbohemen
När man måste stå ut med denna typen av påhopp jämt och ständigt blir det inte särskilt kul att argumentera.

Det är ofta så att när jag försöker nyansera diskussioner genom att bidra med nya perspektiv så blir somliga "sverigevänner" näthatare.

Det är tråkigt och jag måste verkligen stå ut med detta. Jag kan påpeka med ingen lyssnar. Jag kan blockera men det kommer nya.

Det är som en flodvåg som sköljer om och om igen. Det är diskussionsdödande.

Jag blir ledsen.

Som min Löjtnant sade bäst "Vet ni vad det här är? Världens minsta MP3-spelare och den spelar Cry me a river"

Nu vet du hur vi kände oss när vi sa att "Skiten kommer braka ihop" men som sagts, ingen lyssnade på oss således är det ni dom som får ta skiten nu så bend over säger jag bara. Nu blåser "våra" vindar, ondskans mörker skall täcka landet, vi ska leta oss in i varje vrå, uppluckra er utopi och utså hat och misstro i varje spricka vi hittar. Folk i skaror skall vråla efter blod och förrädarna skall hängas i nacken halvt flådda, gråtande och bedjandes om nåd.

Eller så kan vi vara seriösa och säga "Ert sätt fungerade inte, nu gör vi på vårt sätt." sen kan vi fortsätta med våra liv och hoppas att denna meningslösa fars som de styrande byggt upp för att vinna röster upphör snarast möjligt så vi kan få en frisk vind av sunt förnuft som styr detta land och gör det till en behaglig plats för dom som arbetar för att göra det bättre så våra barn kan leva i en värld bättre än den vi levde i.
Citera
2015-12-04, 09:30
  #148
Medlem
Varje Malmöbo kan begära laglighetsprövning. Ett kort mail till kommunen inom tre veckor från beslutet och sen bara vänta och se vad domstolen säger. En kvalificerad gissning av hur det kommer att gå: bra.
Citera
2015-12-04, 11:04
  #149
Medlem
ProfessorSlusks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rex144
no way ! det är en gammal kyrka och dessutom bygger man aldrig toaletter i anslutning till kyrkor,
man ska kunna hålla sig i 30-40 minuter, toaletter brukar finnas i i lokalen- församlingshemmet där man efteråt dricker kyrkkaffe, zigenarna kan då passa på och gå runt och tigga pengar från de som är där

https://sv-se.facebook.com/SanktJohannesforsamling/

egentligen ska kyrkor hjälpa skräp och smutsmänniskor speciellt när julen nalkas, svenska kyrkan är en väldigt rik institution, man äger skog, mark, fastigheter för många miljarder kronor , man hade kunnat bygga ett härbärge åt zigenarna eller köpt en fastighet och där hyst zigenarna, så att erbjuda hårda bänkar är i kyrkan att sova på är i det minsta laget egentligen, dock positivt,

men vem vill sitta i dessa bänkar på söndagsmässan, zigenarna drar med sig ohyra och smuts,
dessa bänkar måste rengöras
Det är Johanneskyrkan som är aktuell alltså? Där finns toaletter, vad svamlar du om? Precis utanför finns dessutom en rad offentliga toaletter till. Vad sägs om att sluta knappra på tangenterna när du uppenbarligen varken fattar eller vet något.
Citera
2015-12-04, 11:10
  #150
Medlem
Retsinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Borgarbohemen
När man måste stå ut med denna typen av påhopp jämt och ständigt blir det inte särskilt kul att argumentera.

Det är ofta så att när jag försöker nyansera diskussioner genom att bidra med nya perspektiv så blir somliga "sverigevänner" näthatare.

Det är tråkigt och jag måste verkligen stå ut med detta. Jag kan påpeka med ingen lyssnar. Jag kan blockera men det kommer nya.

Det är som en flodvåg som sköljer om och om igen. Det är diskussionsdödande.

Jag blir ledsen.
Din tarmtömning som du kallar solidaritet börja kännas rätt så platt och genomskådad vid det här laget. Dra ditt strå till stacken och inhys ett gäng zigenare i ditt eget hem.
Du får oss andra att må illa.
Citera
2015-12-04, 11:14
  #151
Medlem
ProfessorSlusks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rickardrattradig
Varje Malmöbo kan begära laglighetsprövning. Ett kort mail till kommunen inom tre veckor från beslutet och sen bara vänta och se vad domstolen säger. En kvalificerad gissning av hur det kommer att gå: bra.
Ja, vad skulle problemet vara? Beslut kommer att tas den 9:e och en laglighetsprövning lär gå snabbt till.

http://www.svd.se/migranter-manifesterar-i-malmo-igen
http://www.sydsvenskan.se/malmo/50-t...or-stadshuset/
Citat:
"Inte ens det lilla som de har lovat kan de hålla" säger Catalin Mihai.
Smaka byråkratin. Verkar vara Malmös strategi tills det blir Lunds problem istället.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback