Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2015-11-30, 00:03
  #13
Medlem
ArturoBandinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
Reglerna säger att du som ansvarig utgivare står för allt som skrivs på din tidning (även kommentarerna)

Nej, så är det inte. Varför ljuger du?
Citera
2015-11-30, 01:33
  #14
Medlem
PiusXIIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WashingtonPost
haha, du vill verkligen misstolka mig ( vad är din agenda ) VK har kommentatorsfält på nästan alla artiklar.

Det jag opponerar mig mot är att de plockar bort alla kommentarer när det går emot deras åsikter, jag tycker det är en läskig utveckling, men jag har blivit så luttrad mot åsiktsstyrningen så jag nöjer mig med att lufta lite här.

Kan du ge ett exempel på vad de tar bort. Jag brukar skriva i Correns kommentatorsfält, och de plockar en del där också.
Citera
2015-11-30, 02:00
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PiusXIII
Kan du ge ett exempel på vad de tar bort. Jag brukar skriva i Correns kommentatorsfält, och de plockar en del där också.

Jag förstår och är med på att man tar bort olämpliga inlägg men de tar bort och stänger ned hela kommentatorsfältet när det går emot deras åsikter.

Det kan vara helt oskyldiga inlägg men går det emot någons åsikt på vk då är det kört.

Vi skall alla tycka ungefär som de. Styrd och likriktad information är vad som gäller.
Citera
2015-11-30, 14:59
  #16
Moderator
Amirons avatar
Är troligen så enkelt att de gör som aftonhoran.. Artiklar/debattinlägg som avhandlar rasism, invandring osv kommer i fortsättningen att ha kommentatorsfältet stängt, då de inte vill ha med SD svansen att göra.
Tidningen är i sin fulla rätt att göra så, även om det finns individer som gnäller om censur osv...
Citera
2015-11-30, 18:42
  #17
Medlem
Rodwizards avatar
Västerbottenskurirens chefredaktör är en stereotyp moralelitistisk kulturvänsterfitta, etthundra procent verklighetsfrånkopplad, skrynklig skjorta, "skribentglasögonbågar" (sedvanligt tjocka svarta), ingen frisyr. Så politiskt korrekt att andra politiskt korrekta kommer för att tillbe hans politiska korrekthet. Ni vet typen. Han representerar inte på något sätt den vanliga människan. Han har ingen kontakt med den vanliga människan, bortsett från att han ser ner på densamme.

Bojkotta VK.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback