Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-11-28, 20:39
  #1
Medlem
Rob.Mooneys avatar
Köpte en Macbook pro igår på apoteket. 13" Retina, 2.7ghz, 8gb ram, 256ssd för 14 500. Då fanns det 4 stycken kvar på den "annonsen". Går in och kollar idag och då är priset 13.800 för samma dator men nu finns det inga exemplar kvar verkar det som. Normalt kostar samma model runt 16.500 på apple och det blir en prissänking med 2700:-. Är det verkligen okej att sätta ett sånt billigt pris på den, har för mig att butikerna inte får sälja hur billigt som helst.

Angående macoteket, var även inne och kollar igår kväll och då såg jag att det fanns 2 ex kvar till samma pris som jag betalade. Men nu när det inte finns några kvar alls så kostar den mindre, känner mig lite blåst på något sätt. Eller? Skulle jag kunna köpa ett ex till för 13.800 trots att det inte finns några ex kvar? Får jag den datorn när dom får in nya ex eller hur funkar det generellt? Kanske är svårt att svara på iofs. Hade ringt till dom men dom har stängt på helgerna tyvärr.

http://www.macoteket.se/produkt/appl...-6100/28046398
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback