Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-11-28, 16:47
  #1
Medlem
Hej, jag brukar inte drömma många drömmar som jag kommer ihåg men just denna går inte att glömma.

Jag levde i något gammalt hus/slott med min mamma (tror jag).
Jag döda en katt och gömde den för mina grannar, det var två ungdomar (tror jag) som ville döda några i min närhet. Det kan ha varit mer människor men jag blev attackerad av någon tjej när jag låg och gömde mig bakom en säng, men sedan döda jag henne med hjälp utav en kniv från någon annan död människa som låg under lakanen i sängen. Drömmen var extremt konstig och jag kommer inte ihåg riktigt allt utav den, men jag kommer ihåg att jag kände mig hemsk efter allt jag gjorde. Jag minns inte säkert men jag tror att den katten som jag döda hade varit ond på något vis. Jag kommer också ihåg att innan kvinnan som jag dödade kom in i det där rummet så hade jag sett min bästa vän och en utav hennes kompisar igenom fönstret, dom stod vid en bil som dom inte fick igång. Och på något sett så kunde dom inte riktigt se mig igenom fönstren. Men tillsist så kom min bästa kompis närmare och kollade in, som om hon hade märkt att någon var där. Och då gömde jag mig för henne ( vilket jag
inte kan förstå ). Jag tror att det kan ha varit så att kvinnan som kom in senare var min kompis men det minns jag inte helt. Jag fick iallafall en känsla utav att min bästavän var ond och skulle göra något hemskt mot mig. Det sista som hände innan jag vaknade upp var så hemskt för mig så jag kände bara att jag var tvungen att skriva det.

Jag kommer inte ihåg vilka som hade dött i drömmen, men det sista som skedde var att jag hade fångat dom två ungdomarna och jag slog dom så mycket jag bara kunde med en klubba i antikerna, men dom dog aldrig dom sa bara att dom var påväg att börja drömma, så jag tog någon slags kniv eller såg och skar dom i handlederna medan jag själv kollade åt ett annat håll och sa "ni skär er alltid i era drömmar" och det lät så läskigt så jag blev rädd för mig själv. Och åter igen var det en katt bakom mig och innan jag vaknade.

Är det någon som på något vis skulle kunna tyda vad denna drömmen lan betyda eller något i den stilen så skulle jag vara väldigt tacksam.
Citera
2015-11-28, 21:02
  #2
Medlem
Dathugs avatar
uch Låter som en hemsk dröm det där.

Du kanske har upplevt några jobbiga konflikter eller intriger som din hjärna nu går igenom?
Citera
2017-05-01, 19:25
  #3
Avstängd
smakenutavbajss avatar
Jag drömde en natt, jag övernattade med min flickvän hos hennes snobbiga föräldra. Sen när jag skulle bajsa, ville toan inte spola ut.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback