Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2016-09-21, 23:07
  #73
Medlem
Applequeen-mss avatar
Det mest dirty jag har gjort nu enligt mig själv måste vara kissex, i duschen dock men fortfarande. Fick sitta på knä medan han kissa mig över min kropp. örfilade mig och spotta mig i ansiktet... Blir våt och saknar det
Citera
2016-09-23, 17:20
  #74
Medlem
Blev avsugen av en brud på en buss med ganska mycket folk på väg mellan en av Sveriges största städer och en mindre ort ca 30 minuter bort.
Citera
2016-09-23, 19:15
  #75
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gyvd
Nu är jag inte speciellt erfaren av sex eftersom min läggning gör det i princip omöjligt att ha det lagligt, men att göra det på ställen där det är viktigt att man inte upptäcks är kul och nervöst
Så du är pedofil?
Citera
2016-09-23, 19:20
  #76
Medlem
En sak jag kom att tänka på är att "talking dirty" är mindre attraktivt på svenska
Citera
2016-09-23, 21:10
  #77
Medlem
HighwayDelights avatar
Sög av min sambo på ett tåg en gång, vi var ensamma i vagnen, men vemsomhelst hade ju kunnat komma in
Citera
2016-09-23, 22:05
  #78
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Applequeen-ms
Det mest dirty jag har gjort nu enligt mig själv måste vara kissex, i duschen dock men fortfarande. Fick sitta på knä medan han kissa mig över min kropp. örfilade mig och spotta mig i ansiktet... Blir våt och saknar det
Såå vackert! Fick lite inspiration inför kvällens övningar.
Citera
2016-09-26, 16:02
  #79
Medlem
moohs avatar
Antingen
a) lockade hem en masochist-tjej, behandlade henne som smuts, mun-knullade henne och sprutade ner hennes ansikte. Matade henne sedan med sperman som hon fått i ansiktet

eller

b) lockade hem en tonårstjej som, när hon såg mig IRL, blev väldigt besviken, men sa "jag har ju lovat att vi skulle ha sex" så hon stannade. Slickade henne, knullade henne, och sa sedan att jag ville att hon skulle suga mig. "Men jag vill inte få sperma i munnen" sa hon innan hon började. Efter typ 10 sekunder sprutade jag en rejäl sats rakt ner i halsen på henne.

Vet inte om det är så värst dirty egentligen men jag är inte så erfaren i "dirty-grejer" antar jag.
Citera
2016-09-26, 16:24
  #80
Medlem
ImMcGyverLOLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skabadupp
En sak jag kom att tänka på är att "talking dirty" är mindre attraktivt på svenska
Hahaha, precis, det låter så fånigt att jag börjar garva. Satte på en tjej från (någonstans i Skåne) en gång, hon sade något i stil med "sprrreuuuta öevår maj!" (taskig transkribering, men ni fattar), ojojoj vad vad avtänd man blev och fick kämpa för att inte helt slakna och se krigaren skrämt försvinna in i buken
Citera
  • 6
  • 7

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback