Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-10-02, 20:15
  #13
Medlem
Bumpar denna trad, med en artikel i der Spiegel. Enligt den ska priserna för sexköp i Grekland alltjämt vara mycket laga. Fran 5€ för ett troligen mycket kortvarigt samlag, till 15€ för en halvtimme:

http://www.spiegel.de/panorama/gesel...a-1167602.html

Tjejen pa fotot ser väl inte vidare lockande ut? Enligt artikeln är det inte bara missbrukartjejer, utan även mer vanliga kvinnor, som säljer sex, kanske t.o.m. för att kunna betala hyran. Inte för att jag anser det vidare intressant, att resa ända till Grekland för detta - och dessutom finner jag grekiska kvinnor med sitt svarta har inte särskilt attraktiva...
Citera
2017-10-02, 22:36
  #14
Medlem
Shit vilka jävla vanföreställningar en del har i denna tråd. Jämföra oss med östklientel liksom. En del gör det för att överleva men leverar vad ni vill ha. Tjänster och gentjänster. Ni får vad ni betalar för.
Kan även göra klart för den som är osäker att grekiska kvinnor är starka. Vi tar ingen bullshit och vi blir aldrig så psyksjuka att vi skulle behöva tas hand om någon man. Det är enbart ett önsketänkande från mannens sida 😉
Citera
2017-10-03, 16:51
  #15
Medlem
Leibachs avatar
Tragiskt det ska behöva bli så i ett fint europeiskt land; världsbanken, judarnas och eu's fel. Synd att inte alla röstar på Gyllene Gryning så hade det blivit lite ordning.

Helt sjukt att jämföra Grekland med östländer. Sen är ju de äckliga "östmänniskorna" som beter sig illa inte riktiga rumäner, bulgarer, slovaker och polacker utan ZIGENARE från dessa länder. Se bara på alla tiggare i Sverige som ger rumänien dåligt rykte, de är inte etniska rumäner utan zigenare. Hatade i rumänien av rumäner också.
Citera
2017-10-03, 17:35
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
Tragiskt det ska behöva bli så i ett fint europeiskt land; världsbanken, judarnas och eu's fel. Synd att inte alla röstar på Gyllene Gryning så hade det blivit lite ordning.

Helt sjukt att jämföra Grekland med östländer. Sen är ju de äckliga "östmänniskorna" som beter sig illa inte riktiga rumäner, bulgarer, slovaker och polacker utan ZIGENARE från dessa länder. Se bara på alla tiggare i Sverige som ger rumänien dåligt rykte, de är inte etniska rumäner utan zigenare. Hatade i rumänien av rumäner också.

Njae...jag tror jämförelsen med öststater bottnar i de förvanansvärt laga priserna i Grekland. Nu är jag ingen expert, men jag tror faktiskt att de angivna priserna för sextjänster i Grekland är de lägsta i hela Europa.
Nagon, som vet mer?
Citera
2017-10-03, 17:53
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dubbelbottnad
Njae...jag tror jämförelsen med öststater bottnar i de förvanansvärt laga priserna i Grekland. Nu är jag ingen expert, men jag tror faktiskt att de angivna priserna för sextjänster i Grekland är de lägsta i hela Europa.
Nagon, som vet mer?

Det är som här Ungefär…
Du kan få sex för en femhundring här men de tjejerna är till stor del inte svenskar..

I Grekland kan du få en tjej för 5 euro men är då troligtvis från Albanien, Bulgarien mellanöstern..

Men, ja, läget är desperat ibland och ibland kan man gå ned lite i pris som svenska och grekinna men då oftast bara några få hundra.

Leibach, håller med dig.
Nästa röstomgång går givetvis till Gyllene gryning, gillar bara inte att de mördar folk. De är inte som SD tyvärr 😔
Citera
2017-10-12, 18:47
  #18
Medlem
Kurt1s avatar
Oj, det var verkligen billigt!

Artikeln berättar inte var någonstans i Grekland man hittar dessa priser, men jag misstänker att det är väldigt långt ifrån turistområdena.
Citera
2017-10-12, 19:12
  #19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt1
Oj, det var verkligen billigt!

Artikeln berättar inte var någonstans i Grekland man hittar dessa priser, men jag misstänker att det är väldigt långt ifrån turistområdena.
Citat:
Das Fotoprojekt "Body in Crisis" von Gianmarco Maraviglia gibt einen erschütternden Einblick in die Welt der Sexarbeiter in der griechischen Hauptstadt.
I självaste Aten verkar det som!
Citera
2017-10-12, 19:15
  #20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bward
Grekiska studenter säljer sex för en macka numera:
Young Greek women selling sex for the price of a sandwich

Priset för en halvtimma har gått ner från €50 till €2 efter att krisen satt sina klor i den Grekiska ekonomin. Är det någon som har varit i Grekland på sistone eller kanske planerar en tripp?
Finns mackor i Sverige, du behöver knappast åka till Grekland för det. Dummaste jag hört, punkt.
Citera
2017-10-13, 12:46
  #21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P-o-beln
Finns mackor i Sverige, du behöver knappast åka till Grekland för det. Dummaste jag hört, punkt.

Dessutom får du en bra ostmacka för 15 spänn i sverige, mindre än 2 euro
Citera
2017-10-13, 14:28
  #22
Medlem
ISG har rätt bra info kring detta om ni läser där för exempelvis Aten. Det framgår också att det så klart inte är några fagra damer som säljer sig för en spottstyver. Men bland deras röda lyktor verkar det helt klart enormt billigt.

Dock borde man ju kunna få någon som är medel+, eller ännu högre, för relativt låg peng om man letar lite.
Citera
2017-10-13, 18:08
  #23
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kak
Obegripligt att ingen tagit upp dubbelmacka än i tråden.


Dream on
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback