Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-12-05, 02:08
  #517
Avstängd
DRD4s avatar
Walk along! inget att se här!

"och hennes syster berättar att kvinnan hotats tidigare bland annat för att hon inte velat bära slöja."

Jag tycker att vi tar och litar på gubbvädlet som styr på boendet!
Citera
2015-12-05, 15:08
  #518
Medlem
Arvid-Kriklunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DRD4
Ja att båda källorna jag har är extremvänster BRÅ( har förbjudit etnicitet i statistik) och Expo.... talar ju verkligen emot din sak

Men kan inte du bevisa din tes och söka fram länkar som bevisar att det existerar ett moderat islam?
Var skulle jag ha påstått det? Jag är ju Agnostiker! Och sluta tjata om källor, och länkar. Det är ju bara blaha, blaha! Sådant är till för folk som inte kan stå för sina egna uppfattningar! Tydligen typ dig.
Citera
2015-12-05, 15:31
  #519
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DRD4
Walk along! inget att se här!

"och hennes syster berättar att kvinnan hotats tidigare bland annat för att hon inte velat bära slöja."

Jag tycker att vi tar och litar på gubbvädlet som styr på boendet!
Så systern är också här...
Citera
2015-12-08, 13:27
  #520
Medlem
Vekrusets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arvid-Kriklund
Ja eller så är man en DramaQueen som gärna blåser upp något smått otroligt till oanade proportioner.

Du har ju löst brottsligheten i Sverige. Att fråga gärningsmännens vänner om något har hänt. Tror inte att vi kommer att ha några brott alls kvar i Sverige med din fiffiga taktik.

Tur i alla fall att ledningen i hemlighet vet vad som inträffat, och flyttar den hotade kvinnan.

Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Så systern är också här...

Hon måste inte bo på samma ställe. Hon kan t ex redan ha uppehållstillstånd, och ha pratat med sin hotade syster.

Men - vad såg du för relevans i ditt inlägg? Möjligheten att det fanns en syster som inte hade blivit hotad vid samma tillfälle?
Citera
2015-12-08, 13:41
  #521
Medlem
rex144s avatar
FI med Gudrun Schyman i spetsen borde åka dit och sätta på plats dessa talibaner,
Citera
2015-12-09, 17:04
  #522
Medlem
spoilers avatar
"Nu har Kramforspolisen hållit de första förhören med kvinnan som vidhåller hotbilden. Kvinnan anger dock inte hot om våldtäkt utan att hon blivit hotad till livet.
– Hon har berättat om nya hot på hennes nya boende. Det ska ha skett via telefon, via "ombud" på plats samt från män på det gamla asylboendet, säger Bo Nordqvist, förundersökningsledare.
Efter förhören med kvinnan har Kramforspolisen förmedlat uppgifterna till Migrationsverket samt till polisens personskydd.
På något sätt har uppgifterna om kvinnans nya boende spridit sig och männen har, enligt kvinnan, fortsatt att hota henne till livet.
– Vår förhoppning är att kvinnan inte ska behöva bo på ännu ett asylboende utan flyttas till ett skyddat boende, säger Bo Nordqvist, förundersökningsledare."

http://www.allehanda.se/angermanland...boendet-i-nora
Citera
2015-12-12, 11:44
  #523
Medlem
DIdes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arvid-Kriklund
Det brukar ju alltid påstås från Sverigedemokrater att det bara är enstaka SverigeDemokrater som bär sig illa åt.
Lycka till Sverige!

Japp och så är det ju om det nu ens har hänt att någon av sds medlemmar gjort något.

Vad jag har sett så är det alltid hårt provocerade situationer se de har blivit uppmärksammade i.
Hade inte du försökt ta upp en påk från gatan om du blivit antastad av 10 galna nazister eller afrikaner?
Citera
2018-09-29, 22:52
  #524
Medlem
Delete
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback