Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2015-12-04, 17:50
  #37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jatroddejavaprometeus
Fast det där är ett dåligt sätt att använda historien. Jag är själv extremt kritisk till den förda politiken, men de flesta sådana där Hitler-slängar är larviga, vilket håll de än kommer ifrån.

Det var en socialdemokratisk riksdagsman som nominerade Hitler som en sarkastisk protest mot något jag inte minns för tillfället. det var alltså aldrig allvarligt menat, utan tvärtom.

Så skippa just den där varianten; det finns sannerligen tillräckligt mycket att kritisera socialdemokratin för även utan historiska extremförvrängningar.

Jag håller med dig till100%, Hitler, fascist rasist jämförelse är löjliga vare sig det rör s eller SD.
Att jag använde mig av det berodde på att jag pedagogiskt ville visa Charmaine vad hen höll på med.

Jag är SD och varken främlingsfientlig eller rasist men många SD kritiska som Charmaine har det som huvudargument mot SD.
Citera
2015-12-04, 18:05
  #38
Medlem
Drullknulls avatar
Sverigedemokraterna på en vitmaktkonsert:
Hetstal av Anders Klarström med heilande.
Svårt att bortförklara eller hur?
Citera
2015-12-04, 18:42
  #39
Medlem
vizsofiuss avatar
Svartmålningskampanj mot SD har aldrig slutat, den fortsätter 346 om årdet 24/7!
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback