Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2016-01-23, 23:00
  #61
Avstängd
Migrationsverket beräknar att runt 50.000 människor uppehåller sig i Sverige utan papper.
Citera
2016-01-24, 00:28
  #62
Medlem
Glauciuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valpen_
Migrationsverket beräknar att runt 50.000 människor uppehåller sig i Sverige utan papper.

Vart kan vi läsa mer om detta?
Citera
2016-01-24, 04:01
  #63
Medlem
Varje gång min stackars mormor besöker landet med sina katter så tänker jag tillbaka på uppdrag granskning för inte så längesedan där ett par romer hade flyttat in och nu bodde där permanent. Eftersom dom inte lämnat huset med något föremål ansågs det inte som inbrott.


Så fort Sverige slarvar bort folk på det här viset och låter dom springa runt bland vanligt folk så ökar riskerna för inbrott, rån och våldsbrott. Eller att som jag nämnde ovan illegala invandrare bosätter sig i folks sommarstugor. Det är fan inte okej någonstans att det här fortgår fattar dom inte det själva politikerna. Det är lungt iof när allt skitit sig totalt avgår dom bara och lever hemma på fetare lön än vad medelsvenssons någonsin kommer att få...
Citera
2016-01-24, 06:16
  #64
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valpen_
Migrationsverket beräknar att runt 50.000 människor uppehåller sig i Sverige utan papper.

Jag ifrågasätter inte siffrorna, bara förvånad att det är så många.
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback