Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2015-12-01, 09:36
  #37
Medlem
Arkades avatar
Jag hoppas att modern anmälde händelsen. Vissa verkar tro att en post på Facebook, med några tusen likes, löser allt.
Citera
2015-12-01, 14:08
  #38
Medlem
demonmormors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BizarreReverend
Deras kultur är sådan, helt enkelt...

Norrlänska pojkars kultur? ( Att två mörka personer fanns i hela byn hade inget att göra med hur många det fanns på kalaset. Det fann ingen annan "kultur" på det kalas jag nämner i mitt exempel utöver den som inhalerar jakande och gillar pitepalt)

Min poäng var alltså att om det handlar om kulturella problem så är det en patriarkal kultur som är boven och inget annat.
Citera
2015-12-01, 23:54
  #39
Medlem
Charmaines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BizarreReverend
Deras kultur är sådan, helt enkelt...



Det beror helt enkelt på vilken kultur man kommer ifrån.


Eller så är du en idiot, helt enkelt.

När jag gick i skolan blev vi tjejer ständigt jagade och tafsade på av kåta förpubertala grabbar. Hur många var invandrare? Låt mig se... Ingen, faktiskt. Alla var präktiga lintottar med blå ögon.

Men visst, jag inbillade mig nog bara. Inte kan en svensk våldta eller försöka våldta. Inte kan en svensk göra något som helst fel, det ingår ju inte i vår kultur. De var säkert "skäggbarn" med färgade linser och blonderat hår.




Citat:
Ursprungligen postat av demonmormor
Min poäng var alltså att om det handlar om kulturella problem så är det en patriarkal kultur som är boven och inget annat.

Hur mycket jag än ogillar uttryck som "patriarkal kultur" måste jag nog hålla med dig här.


För övrigt undrar jag varför man kastar sig på datorn och gråter ut på Facebook det första man gör om sådana här saker händer. Ringer man inte polisen? Jag är skeptisk till hela historien. Det är säkert någon SD-sympatisör som vill insinuera och indirekt anklaga invandrare. Det börjar bli otroligt tröttsamt.
Citera
2015-12-02, 00:27
  #40
Medlem
Trolltestets avatar
Hela tråden verkar vara en enda stor och dåligt organiserad "false flag"....
Citera
2015-12-02, 15:38
  #41
Medlem
VitMan40Pluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arkade
Jag hoppas att modern anmälde händelsen. Vissa verkar tro att en post på Facebook, med några tusen likes, löser allt.
Andra tror att ett inlägg på Facebook är sant bara tillräckligt många likar den.
Citera
2015-12-06, 17:15
  #42
Medlem
BizarreReverends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av demonmormor
Norrlänska pojkars kultur? ( Att två mörka personer fanns i hela byn hade inget att göra med hur många det fanns på kalaset. Det fann ingen annan "kultur" på det kalas jag nämner i mitt exempel utöver den som inhalerar jakande och gillar pitepalt)

Min poäng var alltså att om det handlar om kulturella problem så är det en patriarkal kultur som är boven och inget annat.

(Ni)Feminister verkar gilla våldtäkter? Eller är det bara du som tycker att det är normalt att slita av kläder på varandra bland 7-åringar?

Citat:
Ursprungligen postat av Charmaine
Eller så är du en idiot, helt enkelt.

När jag gick i skolan blev vi tjejer ständigt jagade och tafsade på av kåta förpubertala grabbar. Hur många var invandrare? Låt mig se... Ingen, faktiskt. Alla var präktiga lintottar med blå ögon.

Men visst, jag inbillade mig nog bara. Inte kan en svensk våldta eller försöka våldta. Inte kan en svensk göra något som helst fel, det ingår ju inte i vår kultur. De var säkert "skäggbarn" med färgade linser och blonderat hår.






Hur mycket jag än ogillar uttryck som "patriarkal kultur" måste jag nog hålla med dig här.


För övrigt undrar jag varför man kastar sig på datorn och gråter ut på Facebook det första man gör om sådana här saker händer. Ringer man inte polisen? Jag är skeptisk till hela historien. Det är säkert någon SD-sympatisör som vill insinuera och indirekt anklaga invandrare. Det börjar bli otroligt tröttsamt.

Säkert Dem blonda pojkarna jagade och tafsade på er, men försökte dem slita av er kläderna medans dem tryckte ner er på marken??
Citera
2015-12-07, 16:59
  #43
Medlem
KnullMarodorens avatar
Det här är vardagsmat i våra Svensk-Muslimska skolor.

Bara för drägget att fatta att det fria och säkra Sverige är borta och nu härskar muslimska våldtäkts-gäng överallt.


Att naivt gå runt och tro att allt är bra och inte uppfostra sina barn att undvika mörkhyade våldtäktsmän är bara idiotiskt och då får tyvärr barnen betala priset för att ha idiot föräldrar (darwinism).


Skillnaden mellan Svenskar och Muslimer är att Svenskarna också "tafsar" och tycker det är jätte spännande medan muslimerna tar med knivar till skolan och anfaller tjejerna i stora gäng med mål att misshandla och våldta barnet.

Låter man sin dotter gå i skola med muslimer så är detta en vardag man får förvänta sig helt enkelt.
Och den muslimska våldtäkts-epedemin är global, detta händer i alla länder där muslimer finns (Finland, Tyskland osv.. även USA och Kanada).

Tror det bara är bland muslimer där kvinnorna också tycker våldtäkt är fantastiskt, kvinnliga muslimer är stora anhängare av våldtäkt!

Och vi behöver ju inte ens dra upp faktumet att muslimer avgudar barnsex och ser det som det finaste som finns och deras kvinnor hjälper deras män att våldta icke-muslimska barn.

Källor:
http://www.thereligionofpeace.com/mu...hs-mu-rape.htm
http://www.dailymail.co.uk/news/arti...t-Muslims.html
__________________
Senast redigerad av KnullMarodoren 2015-12-07 kl. 17:05.
Citera
2017-09-28, 18:20
  #44
Medlem
Sara.Ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av f839444
Ja, det finns. Men jag har ingen lust att länka vidare då jag tycker mammans delning på facebook med bild på dottern är för utlämnande. För dotterns skull alltså. Är den påhittad blir jag mycket förvånad. I övrigt skriver mamman att hon åker fram och tillbaka ön Lesbos och det är ett väldigt flyktingkramande. Inget signalement på pojkarna heller och inget insinuerande bland kommentarerna. Men förövarna går ju på samma skola och har hotat och slagit dottern tidigare. Dottern är väldigt ljus och blond.
Det låter som det är negrar som ligger bakom de brukar göra sånt här på små flickebarn. Och negrarna brukar speciellt gilla att våldta småtjejer som är ljusa och blonda.

Kanske pinsamt att det sprids men det är viktigt att sådant här uppmärksammas! Många våldtagna tjejer resonerar som du och låter därför bli att anmäla så våldtäktsmännen går fria tycker du det är bra att dottern lär sig det är så det går till? Våldtar killar dej ska vi hålla de hemligt och låta kräken komma undan?
Citat:
Cirka 90 personer utsätts för våldtäkt varje dag – men bara var femte anmäler. "Polis och åklagare måste bli bättre på att ge offret bättre information", säger Elisabeth Massi Fritz. Förra året anmäldes 6 532 våldtäkter i Sverige. I en tredjedel av fallen var offren under 15 år. Men det verkliga antalet tros vara större. Enligt Brottsförebyggande rådet, Brå, anmäls bara 20 procent av alla sexualbrott i Sverige. Det att närmare 26 000 våldtäkter som ägde rum förra året, i genomsnitt 70 om dagen, aldrig anmälts. källa
Citera
2017-10-09, 12:56
  #45
Avstängd
Mytt spik. Men man vet aldrig, tror inte killarna ens skulle kunna våldta henne egentligen kanske bara var nyfikna på att se lite röv.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback