Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2015-11-26, 02:36
  #1
Avstängd
Vi vet alla vilken diktaturisk pakt all partier förutom SD gick in i och det kommer jag aldrig att glömma.
SD är enda alternativet, eller ett nyinviget parti i riskdagen kanske som lyckas komma in.

Kommer ni rösta på något av 7-klöverpartiet om de svänger rejält (kappvändare)?

Jag blev så jävla förbannad när stefan gick ut och sa att sverige har varit för naivt.
Nej stefan 87% av väljarkåren har varit naiva, inte de andra 13%.

Vad hände med lyckliga gatan?
__________________
Senast redigerad av Jutt 2015-11-26 kl. 02:39.
Citera
2015-11-26, 02:41
  #2
Medlem
Mr Bs avatar
Nej aldrig de har minus I fortoende hos mig.
Citera
2015-11-26, 02:43
  #3
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Mr B
Nej aldrig de har minus I fortoende hos mig.

Känns som mitt land har svikit mig sen barnsben, fick inte göra militär utbildning. Jag röstade på SD 2014 då blev man spottad på av ens egna landsmän. Nu kommer kappvändarfjollorna som en gång i tiden spottade på en och vänder raskt. Nu påstår min nuvarande statsminister att jag har varit naiv.

Nej Man blir bara förbannad.
Citera
2015-11-26, 02:53
  #4
Medlem
Europes avatar
Partiledningarna inom Sjuklövern har under drygt 20 år begått landsförräderi med Muslimska brödraskapet, brutit mot grundläggande mänskliga rättigheter under bl.a. sina förföljelser på dissidenter, har gjort permanent skada på det svenska samhället, samtidigt som de har låtit myndigheter m.fl. vilseleda medborgarna kring det, samt har sedan bedrivit något som nog kan definieras som ett pågående försök till folkmord på det egna folket. Jag vill se en omfattande utredning som klargör exakt vad som har beslutats av vem och varför, samt att de som har deltagit åtalas och döms till fängelse och att de högsta ansvariga avrättas.

Så skulle jag rösta på Sjuklövern? Nej.
Citera
2015-11-26, 03:12
  #5
Medlem
Nope! De har bränt sina broar dessa landsförädare. Once you go SD you never go back
Citera
2015-11-26, 03:15
  #6
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Europe
Partiledningarna inom Sjuklövern har under drygt 20 år begått landsförräderi med Muslimska brödraskapet, brutit mot grundläggande mänskliga rättigheter under bl.a. sina förföljelser på dissidenter, har gjort permanent skada på det svenska samhället, samtidigt som de har låtit myndigheter m.fl. vilseleda medborgarna kring det, samt har sedan bedrivit något som nog kan definieras som ett pågående försök till folkmord på det egna folket. Jag vill se en omfattande utredning som klargör exakt vad som har beslutats av vem och varför, samt att de som har deltagit åtalas och döms till fängelse och att de högsta ansvariga avrättas.

Så skulle jag rösta på Sjuklövern? Nej.

Tyvärr är jag bara 20 år, och jag kunde rösta först år 2014 och då röstade jag SD. Jag gråter när jag hör hur sverige såg ut förr. När jag går in i stan i centrum så blir jag bara deprimerad för det är typ bara "flyktingar" och invandrare, jag mår rätt dåligt faktiskt, för jag fick aldrig uppleva den goda tiden.
Citera
2015-11-26, 03:31
  #7
Avstängd
Tors-hammares avatar
Inte ens under pistolhot!! Det mest vansinniga en människa kan göra ( om man räknar bort terroristerna, våldtäktsmännen, muslimerna, dvs alla icke-europeiska män. Å andra sidan är ju inte många av dessa människor, eller uppför då inte sig som civiliserade sådana. )
__________________
Senast redigerad av Tors-hammare 2015-11-26 kl. 03:34.
Citera
2015-11-26, 04:25
  #8
Avstängd
"en gång fanns rosor här! Lyckliga gatan du finns inte mer. Du har försvunnit med hela kvarter. Tystnat har leken, tystnat har sången. Högt över marken svävar betongen, När jag kom åter så var allt så förändrat. Trampat och skövlat, fördärvat och skändat."

https://www.youtube.com/watch?v=70k2lHsBMKo
__________________
Senast redigerad av Jutt 2015-11-26 kl. 04:34.
Citera
2015-11-26, 04:27
  #9
Avstängd
YP4XQs avatar
Det vore som att ta sina barns mördare i hand och förlåta dem. För det är mina barn som kommer lida mest utav vad som är på gång.
Citera
2015-11-26, 04:31
  #10
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av YP4XQ
Det vore som att ta sina barns mördare i hand och förlåta dem. För det är mina barn som kommer lida mest utav vad som är på gång.

Jag lider med dig broder men jag röstade inte fram detta!
Citera
2015-11-26, 04:31
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jutt
Vi vet alla vilken diktaturisk pakt all partier förutom SD gick in i och det kommer jag aldrig att glömma.
SD är enda alternativet, eller ett nyinviget parti i riskdagen kanske som lyckas komma in.

Kommer ni rösta på något av 7-klöverpartiet om de svänger rejält (kappvändare)?

Jag blev så jävla förbannad när stefan gick ut och sa att sverige har varit för naivt.
Nej stefan 87% av väljarkåren har varit naiva, inte de andra 13%.

Vad hände med lyckliga gatan?

Att de allra flesta är kappvändare är inget nytt, nästa gång blir blankt pga den oreglerade asylinvandringen och bristen på vänsterpolitik, röstade v, eftersom jag själv sitter i skiten och tagit kapitalets kuk i röven (sedan att fackföreningsbossen blivit kk med kapitalet och högern, nja) flera år utan förbättring. Nästa alltså blankt.
Citera
2015-11-26, 04:38
  #12
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av aktamig
Att de allra flesta är kappvändare är inget nytt, nästa gång blir blankt pga den oreglerade asylinvandringen och bristen på vänsterpolitik, röstade v, eftersom jag själv sitter i skiten och tagit kapitalets kuk i röven (sedan att fackföreningsbossen blivit kk med kapitalet och högern, nja) flera år utan förbättring. Nästa alltså blankt.

Nej rösta SD eller något parti utanför riksdagen, typ Riksdemokraterna.
Alla i 7 klövern är samma smet och samma politik, bara olika vägar till den politiken.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback