Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2015-11-26, 19:28
  #13
Medlem
GundeSs avatar
Om vi antar att det är någon från kocklandslaget finns följande att välja mellan. De två som är listade som kock och rimligen skulle bo på hotell i Stockholm är fetade.

Jonas Franzén – Lagledare

Fredrik Andersson – Kock

Fredrik Juhlin – Kock

Sebastian Gibrand – Kock & Lagkapten

Eddy Zippert Karlsson – Kock

Pi Le – Kock

Isak Wiig – Kock

Jonas Lagerström – Kock

Anders Oskarsson – Konditor

Kalle Bengtsson – Konditor

Pierre Ekelöf – Konditor

Frida Bäcke – Konditor
Citera
2015-11-26, 20:19
  #14
Medlem
Nemjungs avatar
Ge de någon dag till högst så kommer man få reda på vem det är.. Restaurang folk snackar som fan så de kommer komma ut närsom..
__________________
Senast redigerad av Nemjung 2015-11-26 kl. 20:26.
Citera
2015-11-26, 20:40
  #15
Medlem
duckio1980s avatar
Det stod väl något om att dom tidigare i karriären fått priser för något och en del i kocklandslaget är lite väl unga för att ha hunnit med även detta.
Borde rimligtvis vara någon/några som redan driver eget ställe/ställen.
Citera
2015-11-26, 22:44
  #16
Medlem
Isnatts avatar
Sätter mina knivar på 'punk royale-gänget' som verkar gilla att laga bra mat och stöka, dricka sprit och leva om. Har pratat om sånt i sin podd. Drev kåken en kort stund tills dom serverade negerboll på en bricka med en svart kvinna ( http://img03.dn.se/remote/d1.dn-stat...leHeaderTablet ), salt som kokainlinor, mat på kvinnor, osv. Känns som det ligger dom för att vara lite kaxiga och klantiga. Dessutom på en söndag? Typiskt kockar
Citera
2015-12-06, 09:54
  #17
Medlem
Min kompis var den som jobbade i receptionen den aktuella kvällen.

Det tidningen skriver är fel, det är inte kockar utan konditorer.

Vid typ 3.15 kommer det 4 st medlemmar ur laget. Anders Oskarsson (som även är Årets Konditor i år)
Kalle Bengtsson och Pierre Ekelöf samt en kille som vi försökt googla men han finns inte med på några bilder på Kocklandslaget hemsida.

De vill checka in och den oidentifierade killen springer och gömmer sig i hissen.
Dom är alla väldigt väldigt fulla. Min kompis försöker förklara att det bara är bokat 3 enkelrum och att den 4.e inte kan få ett rum för att det är fullt.

Killen som står i hissen går då iväg för han verkar förstå att han inte kan stanna där. Kalle Bengtsson följer med killen ut på gatan.

Då börjar Pierre och Anders käfta med min kompis och säger till honom att om dom får reda på att han ljugit om att hotellet fullt så ska han dö. Då ringer han polisen som är på plats ganska snabbt.

Precis när han ringer polisen så vill Kalle in igen, han försöker göra sig hörd genom att slå och sparka på dörren. Då går rutan sönder. Men snarare för att han är för packad och inte riktigt kan styra sina lemmar.

Dom får iallafall åka med och sova ruset av sig på stationen. Dagen efter hade dom också varit dit och bett om ursäkt men min kompis jobbade inte då.

Men en rejäl snedfylla på en söndag. Känns ju mindre proffsigt...
Citera
2016-01-03, 19:54
  #18
Medlem
Jag känner Anders och vet att han absolut inte var delaktig i det som hände där! Dessutom så tog polisen med två av de som var inblandade, men Anders behövde inte ens följa med till stationen. Då de visste att han absolut inte hade gjort något!! Tråkigt när folk hänger ut människor som inte har gjort något fel, ta först reda på vad som verkligen är sant!!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback