Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-09-27, 09:44
  #925
Medlem
zero414s avatar
Tillhör NiEH denna grupp?
Citera
2017-09-27, 17:50
  #926
Medlem
Zer0Shits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zero414
Tillhör NiEH denna grupp?
Vadå för grupp?
Citera
2017-11-03, 12:33
  #927
Medlem
Triunitys avatar
Beställt 3g av detta för 425kr + etizolam på dream market haha. Stod mellan denna och 4-Methyl-NEP. Vet ni om det skall vara kristaller eller pulver? Hoppas frakten är snabb också
Citera
2017-11-08, 13:27
  #928
Medlem
lmnees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snusaren92
Får denna i dag Kan lägga upp en liten tripp raport ! Är på behandling så måste hålla färgen kanske va dumt att beställa 3 G ajja! MAn e på kontrakts vård en gång bar !

Försök bli fri och mindre ohälsosam istället
Citera
2017-11-17, 11:00
  #929
Medlem
Triunitys avatar
Fått köpt mig 5g av denna, har snortat runt 30-50mg (tror jag) känner ingenting. Ska jag prova med bomb efter en stund?
Citera
2017-11-25, 11:00
  #930
Medlem
snusaren92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Triunity
Fått köpt mig 5g av denna, har snortat runt 30-50mg (tror jag) känner ingenting. Ska jag prova med bomb efter en stund?
Första 3 an ja fick va insain men andra sög
Citera
2017-11-25, 18:51
  #931
Medlem
PappaPundares avatar
Hexen funkar bara med alkohol. Ända gången den ger ett riktigt najs rus. Grejen med Hexen tkr jag är att den inte ger eufori utan bara speed. Däremot om man dricker får man ju euforin från alkohol istället men utan att vara seg och sluddrig som man lätt blir när man är tankad utan istället full men samtidigt skarp, vaken och speedad.
Citera
2017-11-28, 21:59
  #932
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PappaPundare
Hexen funkar bara med alkohol. Ända gången den ger ett riktigt najs rus. Grejen med Hexen tkr jag är att den inte ger eufori utan bara speed. Däremot om man dricker får man ju euforin från alkohol istället men utan att vara seg och sluddrig som man lätt blir när man är tankad utan istället full men samtidigt skarp, vaken och speedad.
Exakt, med alkohol gav den mig duktig eufori dock!

Finns denna inrikes någonstans? Skrivits mycket om den på senaste.
Citera
2018-01-09, 17:03
  #933
Medlem
Kompromissens avatar
Fick med 1g sample av Hexen när jag beställde annat från Kina. Kan inte sluta ta nästa dos. Aj i näsan nu. Första gången jag tagit någon CS.
Citera
2018-01-09, 21:27
  #934
Medlem
svampssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PappaPundare
Hexen funkar bara med alkohol. Ända gången den ger ett riktigt najs rus. Grejen med Hexen tkr jag är att den inte ger eufori utan bara speed. Däremot om man dricker får man ju euforin från alkohol istället men utan att vara seg och sluddrig som man lätt blir när man är tankad utan istället full men samtidigt skarp, vaken och speedad.


sant. Egentligen är den rätt kass.
Citera
2018-01-09, 22:45
  #935
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PappaPundare
Hexen funkar bara med alkohol. Ända gången den ger ett riktigt najs rus. Grejen med Hexen tkr jag är att den inte ger eufori utan bara speed. Däremot om man dricker får man ju euforin från alkohol istället men utan att vara seg och sluddrig som man lätt blir när man är tankad utan istället full men samtidigt skarp, vaken och speedad.

Precis som med nipp, extrem speed nästan för mycket men med alkohol så blev det chill.
Citera
2018-01-10, 19:45
  #936
Medlem
-spitzlix-s avatar
Någon som testat CCs batch? (Inte Chemclub-shoppen.)
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback