Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-11-27, 17:51
  #1021
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HalvHerr
Paketet fastnade inrikes NL på väg till Danmark. Så kan ej uttala mig om det än.

Synd uppdatera gärna när du fått det
Citera
2022-12-25, 03:33
  #1022
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KingsizePrawns
Synd uppdatera gärna när du fått det

Fick reship på paketet, trots ingen tull. Återkommer på tisdag med recension.

För mig som inte testat hexen, och ska få hem både a-pihp och hexen på tisdag - vilken är smartast att börja med? Börjar jag a-pihpen för att sen testa hexen så får jag väl inte en klar bild utav hexen, eller? Samtidigt så kan ju a pihpen kännas svag (?) om hexen är så vass som det sägs?
Citera
2022-12-25, 08:37
  #1023
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av HalvHerr
Fick reship på paketet, trots ingen tull. Återkommer på tisdag med recension.

För mig som inte testat hexen, och ska få hem både a-pihp och hexen på tisdag - vilken är smartast att börja med? Börjar jag a-pihpen för att sen testa hexen så får jag väl inte en klar bild utav hexen, eller? Samtidigt så kan ju a pihpen kännas svag (?) om hexen är så vass som det sägs?

Hexen är ju babyfrolic jämfört med A-PiHP. Brun hexen funkar knappt. Sist vart jag bara illamående av den skiten.
Citera
2022-12-25, 21:05
  #1024
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1000RopparOch1Yxa
Hexen är ju babyfrolic jämfört med A-PiHP. Brun hexen funkar knappt. Sist vart jag bara illamående av den skiten.

Åfan där ser man! Tur man beställde mer a-pihp än hexen då! Blir att testa hexen först då, har ju aldrig testat det och vem vet det kan ju vara en dunderbatch (?)

Även testat NEP men NEP sög ju dase tyckte jag, men är inte det typ lite av samma familj som NEH?
Citera
2022-12-25, 21:08
  #1025
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av HalvHerr
Åfan där ser man! Tur man beställde mer a-pihp än hexen då! Blir att testa hexen först då, har ju aldrig testat det och vem vet det kan ju vara en dunderbatch (?)

Även testat NEP men NEP sög ju dase tyckte jag, men är inte det typ lite av samma familj som NEH?

Isf fick du inte NEP. Den är sjukt najs.
Citera
2022-12-25, 21:14
  #1026
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1000RopparOch1Yxa
Isf fick du inte NEP. Den är sjukt najs.

Beställt den två olika gånger från en polsk och en nederländsk sida just för att folk hyllat den men tyckte inte den var något att hänga i granen, fick jag något annat skit båda gånger då alltså?

Visst kan man vaporisera NEP eller har jag gjort bort mig där?
Citera
2022-12-25, 23:51
  #1027
Medlem
Phobiazis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HalvHerr
Beställt den två olika gånger från en polsk och en nederländsk sida just för att folk hyllat den men tyckte inte den var något att hänga i granen, fick jag något annat skit båda gånger då alltså?

Visst kan man vaporisera NEP eller har jag gjort bort mig där?

Tveksamt att du fått fel, NEP är bra om man ser till dagens inrikes marknad visst, men det är inte bra om man jämför med a-phip eller a-php etc... Var många som avskydde nep när den var laglig så du är inte ensam om att ogilla substansen
Citera
2022-12-26, 07:42
  #1028
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av HalvHerr
Beställt den två olika gånger från en polsk och en nederländsk sida just för att folk hyllat den men tyckte inte den var något att hänga i granen, fick jag något annat skit båda gånger då alltså?

Visst kan man vaporisera NEP eller har jag gjort bort mig där?

Tycker inte NEP är särskilt givande i oljebrännare men på folie woooop wooooop!
Citera
2023-01-03, 23:48
  #1029
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KingsizePrawns
Synd uppdatera gärna när du fått det

Den polska vendorn som f.ö. skickar från NL (vet inte om vi tänkte på samma?). Jag körde a-pihp först, så hexen var inte mycket att hänga i granen, väldigt litet rus. Nope, inget för mig iaf
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback