Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-11-25, 20:17
  #1
Medlem
Är lite smått orolig. Har åkt på stryk för två dagar sen. Men just den biten är avklarad, men jag fick en spräckt trumhinna på höger öra. Där hör jag väl hyfsat bra, men vänstra örat är jag lite mer bekymrad över. Det är liksom som att det mullrar av vibrationer. Nästan som när örat slår lock. Kommer detta att läka eller brukar dessa sympton finnas kvar?
Citera
2015-11-25, 20:34
  #2
Avstängd
DenSvartaBollens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GulaBollen
Är lite smått orolig. Har åkt på stryk för två dagar sen. Men just den biten är avklarad, men jag fick en spräckt trumhinna på höger öra. Där hör jag väl hyfsat bra, men vänstra örat är jag lite mer bekymrad över. Det är liksom som att det mullrar av vibrationer. Nästan som när örat slår lock. Kommer detta att läka eller brukar dessa sympton finnas kvar?
fråga på närmaste boxningsklubb, de kan nog ge dig svaren.
Citera
2015-11-25, 22:05
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DenSvartaBollen
fråga på närmaste boxningsklubb, de kan nog ge dig svaren.
Tack! Ska definitivt göra det, dom borde vara vana vid sådana skador!
Citera
2015-11-25, 22:52
  #4
Medlem
TeslaTeslas avatar
Spräckte du trumhinnan får du väl hoppas att det läker bra, annars kommer du förmodligen få nedsatt hörsel.
Citera
2015-11-26, 20:02
  #5
Medlem
Menar du att du har spräckt hö trumhinna men ändå hör bättre med hö örat? Samt att du har besvär med vä öra?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback