Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-11-25, 16:34
  #1
Medlem
Finlandssvenskans avatar
Hej!

Jag skrev tidigare en tråd om smärta och klåda ( (FB) Någon som kan hjälpa mig angående mina underlivsproblem? Svamp, smärta...). Provet som togs visade på Cytolys och nu ska jag stoppa upp piller med östrogen varje dag i två veckor och sedan 2 ggr per vecka tills gynekologen ringer igen om 6-8 veckor. Vid cytolys har man tydligen för lågt pH, det trodde jag inte ens var möjligt, det ska ju liksom vara surt där...

Jag har försökt googla men hittar inte så mycket på svenska om det. Var till biblioteket och kollade i böcker men inte i en enda nämndes cytolys. Jag tycker inte alls om att läsa på engelska men hittade mer när jag googlade på engelska. Tydligen kan det ge samma symtom som svamp. Kanske det jag har haft hela tiden och inte svamp. Dock hade jag ju inte alls svamp-symtomen när jag tog 6 veckors kuren med Diflucan vilket ju är lite underligt...

Men är det någon som vet något mer om det som kan berätta? Eller kanske någon annan här som också har det? Tröttnade fort på att läsa på engelska Man skulle tydligen bada i bakpulver så jag kanske borde prova det också
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback