Har försökt så in i helvete med ett av Prapors uppdrag, där man ska hitta några dokument och sen lämna Customs levande. Det går tammefan inte! Jag har försökt spring järnet, så att jag är först till dokumenten, visst det går fint, sen när jag ska springa längs vägen på väg mot järnvägsbron så är det rena jävla sjunde helvetet fullt med äckliga parasitscavs. Tre gånger har jag försökt vänta ut allt spelardrägg i cirka 20-30 minuter innan jag börjar försöka lämna kartan, men tammefan om det inte alltid sitter SCAVS och skjuter genom varenda buske eller spelarSCAVS som ligger och lurpassar. Det är fan inte klokt! Jag tycker systemet måste förändras, varför inte göra ett läge med bara spelare mot spelare, där man iklär sig rollen som SCAVS och låter AIn vara ifred i normala läget...
Så totalt tre gånger har jag spenderat mellan 40 och 70(!) minuter på att ta mig ut från den där jävla flaskhalsmongolidkartan bara för att varje gång dödas av något helt osannolikt. Jag har märkt att det är livsfarligt att ta skydd nu mer när man möter ai, därför att dom skjuter isf mot ditt huvud!
Edit: Och drog en trevlig Scavrunda här på morgonen innan jag nu måste köra till jobbet.
Startade med pistol och scav vest, kom ut med: https://i.imgur.com/wedDl9V.png
__________________
Senast redigerad av ^Eaz 2017-09-27 kl. 09:08.
Edit: varje väska är helt full,tog ett tag att få ut sista rundans loot utan att slänga något. ;P
Teach me de få gånger som jag hittar "bra" gear så blir jag alltid pangad i skallen av någon randomscav med fetlotto. Vart sjutton hittar du highend loot?
Teach me de få gånger som jag hittar "bra" gear så blir jag alltid pangad i skallen av någon randomscav med fetlotto. Vart sjutton hittar du highend loot?
Var paranoid hela tiden, döda allt du ser.
Kör scav runda var 30 minut och spring inte ut med det du spawnar, utan vänta ett tag och sen dödar du allt
Teach me de få gånger som jag hittar "bra" gear så blir jag alltid pangad i skallen av någon randomscav med fetlotto. Vart sjutton hittar du highend loot?
Inga mer scavs runs nu, kan inte loota något mer.. alla väskor, västar osv är fulla med saker.
Sjukt, har inte en chans att få ihop det där själv. Alla man ser spelar ju i grupper, möter alltid 2-3 pers som totalt äger skiten ur en. Sen verkar alla se en skitbra.
Sjukt, har inte en chans att få ihop det där själv. Alla man ser spelar ju i grupper, möter alltid 2-3 pers som totalt äger skiten ur en. Sen verkar alla se en skitbra.
Det är nöta Factory som gäller. Jag har spelat ihop nästan 1.5 miljon rubel och ca 8000 dollar som mest, när jag nött Factory.
En förutsättning är däremot bra ryggsäckar. Du måste göra uppdragen för Skier så att du kan köpa bra ryggsäckar från honom. Scav-ryggsäckar är prisvärda och lastar mycket. Själv spelar jag ofta med tri-zip, fast då måste jag leverera för att inte gå back!
En förutsättning är däremot bra ryggsäckar. Du måste göra uppdragen för Skier så att du kan köpa bra ryggsäckar från honom. Scav-ryggsäckar är prisvärda och lastar mycket. Själv spelar jag ofta med tri-zip, fast då måste jag leverera för att inte gå back!
Mjo, finns inget värre än när man kör ett mission utan backback, sen droppar endast duffle bags eller t-bags från scavs och du kan inte loota att gear som droppat.
Scav Backback är ett måste eftersom de är 5 slots och kan därmed rymma full size weapons.
AK-systems now have spare gas tubes. Thanks to that, the customization potential of AK (including Vityaz SMG) has significantly increased
New 7.62x39 ammo
New 5.56x45 ammo
New 366 TKM ammo
New barter articles
New headwear
Kolpak 1S shockproof helmet
Module 3M body armor
Pilgrim travel backpack (5x7)
Wartech load bearing equipment (TV-109, TV-106) (2x2, 1x2, 1x2, 1x1,1x1)
Armytek Predator Pro v3 XHP35 HI flashlight
SKS-OP added for sale
Rail mounts for modding handguards of LVOA and other Key Mod
New Trijicon ACOG 3.5x35 optical sight
added a blind-fire functionality (ALT+W up, ALT+D to the side)
added function of folding/unfolding stock (ALT+L). Weapon behavior and characteristics change, but size of occupied cells is the same, for now
added full system of gestures and commands. Commands now bound to controls keys. Dynamic commands
Will be added within 24 hours after the update:
AKM
VPO-209 (civilian version of AK)
VPO-136 (civilian version of AK)
DVL 10 M1 "SABOTEUR" with silencer
Some of the new weapon body kits
AI improvements:
Adjusted AI hearing
Bots now have the chance to see the grenade thrown at them and try to run away
Changed vegetation colliders for AI sight. Now bots will see through vegetation correctly.
Bots react to bullets that fly near them
Fixed bug of bots not throwing grenades
Added new spawn spots
Bots can start tracking you now
Expanded bot patrol zones
Changed the mechanics of bots aiming at particular body parts
Optimizations:
Optimization of RAM
Optimization of Customs location
Fixed one of the problems causing memory leak
Optimization of traffic
Fixed part of the cases causing freezes
Fixed:
Bug where melee weapons caused no damage with fast hit (double hit of melee weapon button when equipped with other weapons)
Bug on quest fail during raid
Bug in which could use the quest item in raid even if it was placed in offline quest stash
Bug of remains of kicked-down doors preventing character movement
Quest "Stirrup" can no longer be completed by suicides
Problems associated with sounds, when they were either not played or not played correctly
Now, when switching from optics to reflex sight, mouse sensitivity changes
Bug that marked quest as failed in case of reentering the game
Visual bug that shown grenade still in hand during and after the throw
Bug that sometimes prevented character from moving up to interactive objects
Bug that lets you chamber more than one round
Bug allowing to install weapon mod within itself (in the Inspector through the context menu)
Bug that prevented the number of shotgun shells in store from updating on reload
Bug that allowed you to pick up items through the doors
Visual bug which does not play the animation of Saiga 12k mag checking
Visual bug displaying weight in the trade window
Removed the ability to modify weapon mods in the trade window
Bug that, upon changing the FOV in the game settings, but not applying it, changed the size of the moon in optics and aim down weapons
Bug where environment sounds on Shoreline location have not changed from the sound settings of the game
Bug that affected optics reticle texture quality when changing texture quality in settings
Partially fixed ability to loot through doors
Other changes and additions:
When using the medication through quick access, the logic of the application is now as follows.
First aid kits, application in order of precedence:
Applied to the most damaged part of the body except those with 0 health
If some body parts are bleeding and a first aid kit removes it, the most damaged bleeding body part is selected
Foot fractures are treated in the first place, hands in the last
The rest of priorities depend on negative effects and whether the effects are present
Other medicines: Applied to the most damaged part of the body, with a negative effect that is eliminated by this medicine
Now ammo can affect the parameters of weapon accuracy and recoil
Eliminating negative effect (such as bleeding, fracture) with a first-aid kit now also depletes its capacity
Changed characteristics of ammo. Now the difference is more evident
The number and height of grass at open locations
Fixed the amount of experience for different character actions in the raid
Balancing adjustments of traders, goods and their barter schemes
Adjusted prices for a number of items
Adjusted ammo prices, damage, penetration, etc.
Fixed and added new item spawn points, containers
New mechanics of damage to the missing parts of the body. Now destroyed limbs (hands, feet) do not kill the player with shock, but damage received by them is multiplied by 2 and distributed over other parts of the body. Chest and head are still considered lethal areas.
With abdomen destroyed, a character can no longer eat or drink.
Increased freedom of head rotation in free look
Increased recoil of M4A1
Reduced brightness of grenade explosion
Corrected some of the rain effects
Adjusted cost of insurance
Added new ricochet sounds
Lowered chance of secondary bleeding
Adjusted medkits HP capacities
Reduced density of volumetric fog from flashlights
Increased draw distance of surface hit effects
New setting of image sharpness (Sharpen) the Graphics settings
Fixed ballistic eyewear model
Added effects to destroyed hands (tremors, increased stamina consumption)
Shot clicks are now overlapped by obstacles
The sounds of outdoor gunfire now sound as shooting in an open space. And vice versa.
Increased volume of item usage sounds
Fixed and added back the Punisher part 6 quest
Added a new Scav head
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!
Stöd Flashback
Swish: 123 536 99 96Bankgiro: 211-4106
Stöd Flashback
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!