Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2015-11-26, 23:11
  #61
Medlem
Lilabanans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandark
Det är knappast någon storslam för SD...åtminstone inte på lång sikt. När det blir legitimt att diskutera kostnader relaterade till invandring och flyktingmottagande även i de andra partierna så kommer sakta men säkert hemvändarna. M tappade exempelvis många väljare till SD, och jag lovar att väldigt många kommer att rösta på M igen nu när Anna Kinberg Batra pratar om att införa ännu mer restriktiv flyktingpolitik än vad regeringen föreslagit...Många kommer såklart att fortsätta rösta SD för att man tappat förtroendet för sina "ursprungspartier" men jag känner mig rätt övertygad om att stödet för SD kommer att minska rätt rejält de kommande åren. "Vad-var-det-vi-sa" argumentet är en färskvara och när SD inte har monopol på att diskutera restriktiv invandringspolitik så är det rätt körda...

(Tror jag)

Mycket möjligt, men mycket annat som SD har i sitt partiprogram tror jag och fler börjar ställa sig bakom. HBTQ-hetsen irriterar nog fler och fler människor varje dag. Samma sak med det mångkulturella kaoset.

Världen är på väg mot en värld utan länder och gränser, det kommer komma en kamp mellan folket och staten så småning om.. Därav denna plötsliga hets i de här frågorna, sker förändringen övr en natt blir folk vansinniga, men om de som håller i trådarna gör allt succesivt under flera år blir folk till slut hjärntvättade, så enkelt är det.
__________________
Senast redigerad av Lilabanan 2015-11-26 kl. 23:21.
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback