Citat:
Ursprungligen postat av
gubbrora
Du fick svar redan i inlägg 359 på den frågan
Det finns några som skriver i tråden som ger ett direkt enfaldigt intryck dit hör du. Du saknar helt sakargument och går enbart till personangrepp. Men jag har en viss förståelse för att du gör det då du inte kanske har så lätt för dig. Men skulle du inte kunna var vänlig och förtydliga; vilket är mitt parti, vilket parti står och visar skyltar vilket parti är som skit i vinden ( ett extremt illa formulerat uttryck)
Du är ta mig tusan helt sanslös. Hur mår Du egentligen? Magsår? Du är så nedlåtande mot alla så jag förstår inte vart Du vill komma. Du kommer inte med några sakliga motargument. Endast insinuationer. Är Du helt ovetande om HUR man debatterar? Man MÅSTE visa någon tolerans för att det finns andra inriktningar än Dina.
Beträffande MK så får han stå till svars hos sina partimedlemmar på deras landsmöte, vilket startar i morgon. Han har varit med om att driva partiet till en ökning ca 10% på drygt ett år. ( från valet sept -14 ) Dessutom var han ställföreträdare Jimmie Åkesson under hans sjukskrivning. Jag tyckte han skötte detta perfekt.
Jag struntar fullständigt i vad han HAR gjort och INTE GJORT så länge han kör den politik han gör. Han har INTE svikit politiken. Anser jag. Det är viktigast.
Alla tidningar finkammat ALLT som har något med SD och deras politiker att göra. Minsta lilla skitgrej förstoras upp och saluförs. Endast kungahuset i jämförelse.
Inga andra partier skärskådas på detta sätt. Som SD sympatisör har man blivit immun.
Följer man media under årens lopp, så kan det tyckas underligt att ett parti som åstadkommer så mycket skit under alla år kan finnas kvar, och växa dessutom.men ve den tidning som skulle ge SD ett erkännande.
Men folk är intelligenta och har genomskådat detta. Vi vet, att ju bättre SD är, desto mer skit får de. Att de är isolerade i Riksdagen har enbart gett dem en massa % uppåt. Detta har tydligen vare sig Riksdag, Regering eller media förstått.
De är dock ett parti med en politik som stått sig genom åren. De har varit förutseende och haft helt rätt. Så rätt, att 4-5 partier nu tagit efter. Vi har plötsligt fått en fascistisk regering. Eller? M och KD är också fascister. C och Lib är nog endast halv.
Jag skall med största intresse följa deras landsmöte, och det tycker jag Du också skall göra. Det finns en chans att Du kanske lär Dig något och kommer att kunna bemöta inlägg på ett intelligentare sätt i fortsättningen.
Mvh ( jag vet att jag är blåst. Annars hade jag inte svarat Dig.)