2022-07-18, 23:18
Medlem
Fattar inte varför ni torskar avslöjar varandra på ett public forum o blir förvånad när farbro blå står utanför samma adress.😂
Citera
2022-07-18, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueSwede
Det finns en "Cillans" på RS, halvitaliensk.
Tyvärr inte henne jag sökte men tack ändå!
Citera
2022-07-19, 16:55
Medlem
Någon som träffat Rosasolen på Rs, en 20årig svensk student?
Citera
2022-07-19, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carlamannen
Någon som träffat Rosasolen på Rs, en 20årig svensk student?
Nej. Men har försökt tala med henne, verkar inte vara på riktig eller annan bakom kontot. Ingen bild på rosa men har en ansiktsbild på kik - inte trovärdigt direkt. Förmodligen kille bakom kontot med tanke på hur hen uttrycker sig.
Citera
2022-07-19, 22:40
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dagis-Dropout
Fattar inte varför ni torskar avslöjar varandra på ett public forum o blir förvånad när farbro blå står utanför samma adress.😂
Förklara gärna vad du menar.
Citera
2022-07-20, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueSwede
Förklara gärna vad du menar.
En hora som är poppis och har många kunder öppnar ju polisens ögon för dom ser ju möjligheten att gripa köpare eftersom dom frispråkigt och öppet skriver om horan, men inte hos alla för vissa har ju bra säkerhet i fastigheten så Simon& Co inte kan flåsa i brevlådan el hänga utanför.
Men vissa fattar inte bättre utan golar ner den ena efter den andra.
Citera
2022-07-20, 12:24
Medlem
pittbrads avatar
Var försiktiga med samt uppmärksamma på tidigare Juliana_es/mirandacruz/undergivnasandra som numera går under namnen amanda_f98 eller amandaa.f98 (KIK) på RS, och som jag skrev om i inlägg nummer 3122.

Vid incall, byter hon hela tiden adresser, och ni blir skickade till olika ställen.
Outcall har ännu inte kunnat bekräftas på något sätt.
Onlinematerial skall tydligen vara OK baserat på tidigare svar i inlägg 3778.

Läs mer om de negativa kommentarerna i hennes gästbok på rs

Detta är bara så att alla är en smula vaksamma, inte för att sprida något illa om henne. Dvs fortsätt på egen risk.
Mvh och tag hand om er.
Citera
2022-07-21, 01:11
Medlem
Tror jag drömmer. Har träffat en helt fantastiskt tjej, tänk er den snyggast möjliga tjejen ni kan se på gymmet, sjukt fräsch och vältränad. Otroligt professionell och trevlig. Plånboken svider men är fan bästa timmen i mitt liv

kanske gör en längre recension imorgon om jag orkar.
Citera
2022-07-21, 01:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JajjamensanGosse
Tror jag drömmer. Har träffat en helt fantastiskt tjej, tänk er den snyggast möjliga tjejen ni kan se på gymmet i 20-30 års åldern, sjukt fräsch och vältränad. Otroligt professionell och trevlig. Helsvensk var hon också. Plånboken svider men är fan bästa timmen i mitt liv

EDIT:
Man kanske ska skriva namn också men finns inte på Rs än.
Citera
2022-07-21, 01:26
Medlem
pittbrads avatar
Citat:
Tror jag drömmer. Har träffat en helt fantastiskt tjej, tänk er den snyggast möjliga tjejen ni kan se på gymmet, sjukt fräsch och vältränad. Otroligt professionell och trevlig. Plånboken svider men är fan bästa timmen i mitt liv

Citat:
EDIT:
Man kanske ska skriva namn också men finns inte på Rs än.

Vem åsyftar du och var finns hon då, om inte på rs?
Citera
2022-07-21, 01:46
Medlem
Kom i kontakt med henne på ett annat forum. Inte genom en annons. Dra ett PM till mig om du vill tror ej jag vill outa
Citera
2022-07-21, 17:07
Medlem
buprenorfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Outrage
Trowanomel

Tar hon inte förskott numera?
Men förskott för internet-tjänster där ni inte ens vet om personen ens existerar har ni inget problem med.

Snälla förstå att för tjejer som lever på det här och är mån om kunder och att allt ska gå rätt till finner det oerhört f*cking frustrerande när 8 av 10 kunder som bokar i förhand (minst 1-2 dagar innan) och man planerar in detta i sin vardag, så hör inte personen av sig mer sen. Är det NÅGON som är oseriös så är det alla dessa personer (garanterat många av er som sitter här). Får man deposition av den anledningen så är det för att säkerställa att träffen blir av. Det går inte direkt att skicka faktura som en läkartid för att man struntade i att höra av sig.

Ska man behöva boka 5 personer under samma tid för att någon ska dyka upp? Börja blocka alla som inte hör av sig i tid? Sluta ta meningar ur kontext och läs omdömena istället innan ni snackar massa skit och dömer på förhand. Och som det står på profilen, har inte tid med långa diskussioner och sexsnack när man har 500 andra kunder att pleasa, och ni andra struntar ju i att läsa infon hur man får svar snabbare, men tack för att jag slapp träffa er - antagligen för att det ringde varningsklockor. Oseriöst också att ni inte undertecknar med era nicknames här som ni använt när ni kontaktat mig. Fegt.

Sluta se eskorter som mindre människor än andra där ni tror det är en fristad att bete er hur som helst. Att ni ens sitter och snackar skit på Föashback utan belägg är ju efterblivet.

Tack till alla med förståelse att det är helt sinnessjukt många som skriver dygnet runt och man måste lyckas solla bland dessa. Tack och hej
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in