Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-11-23, 22:51
  #1
Medlem
trueforgoods avatar
Får då och då beröringssmärta på armarna utan förklarlig anledning. Det kan vara på båda armarna (sällan båda samtidigt) och ibland på händerna. Oftast rör det sig om en mindre yta, men det gör verkligen ont och kläder som kommer emot gör att det verkligen känns som att det bränns. Det är inte rött eller någonting och är alltså omöjligt att se. Har haft så i flera år till och från, men mer den senaste tiden.

Någon som vet vad det kan vara?
Citera
2015-11-23, 23:18
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trueforgood
Får då och då beröringssmärta på armarna utan förklarlig anledning. Det kan vara på båda armarna (sällan båda samtidigt) och ibland på händerna. Oftast rör det sig om en mindre yta, men det gör verkligen ont och kläder som kommer emot gör att det verkligen känns som att det bränns. Det är inte rött eller någonting och är alltså omöjligt att se. Har haft så i flera år till och från, men mer den senaste tiden.

Någon som vet vad det kan vara?

Det är inte så att du ständigt sitter i drag? På jobbet, någon AC som står och går, bilen eller dylikt. Minns när jag jobbade på en restaurang där det ständigt var drag i en lucka och jag fick precis samma symtom som du beskriver.
Citera
2015-11-23, 23:25
  #3
Medlem
trueforgoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rebelllion
Det är inte så att du ständigt sitter i drag? På jobbet, någon AC som står och går, bilen eller dylikt. Minns när jag jobbade på en restaurang där det ständigt var drag i en lucka och jag fick precis samma symtom som du beskriver.

Inte direkt i något drag så sett, men visst det är kallt på jobbet det är det. Och idag har det ju varit kallt som fan ute med och varmt hemma. Så kanske beror på temperaturskiftningar...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback