Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2018-12-23, 08:52
  #37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gärningsman
Skönt att du trivs av ditt eget sällskap även om det kan vara trevligt med kvinnlig värme ibland.

Ta över en gammal katt från ett katthem som ingen vill ha och du kommer ha trevlig sällskap en tid framöver.

Vad är dina planer inför framtiden nu när du fått älska med en kvinna och skaffat egen bostad?

Mina planer för den närmaste framtiden är att skapa rutiner för städning och matlagning. Det handlar nog mest om att jag måste disciplinera mig för att få sådana tråkiga uppgifter utförda regelbundet och inte bara när jag har lust. Jag tror inte att min framlidne mor väntade på motivation för att göra dessa sysslor, hon bara utförde dem därför att de måste göras.
Citera
2019-01-21, 23:03
  #38
Medlem
Vildbloms avatar
Det är ett lönebidragsjobb om det nu har betydelse.

Snubben har alltså någon form av handikapp.



Nej, min mamma är den som hjälper mig med allt praktiskt så henne vill jag ha kvar.

..som inte klarar ta hand om sig själv.

mamma tycker att jag har för många modellflygplan i lägenheten. I en egen lägenhet skulle jag kunna ha ännu fler vilket vore bra.

Autism, autism, autism.

Jag har aldrig legat med någon.

No shit.

I en egen lägenhet kanske jag skulle kunna göra det? Eller vad tror du?

Öööh..NEJ? men skulle du få till det ändå kan du ju ringa mamma så kommer hon med kondomer på ett fat, innan du trycker in den. Hon kan även stå bredvid och ge dig vatten via ett sugrör under själva akten. Låter väl myyysigt?

Om du är 56 år gammal så antar jag att du har stått i bostadskö ett tag.

Normala människor ställer sig i kö, inte retards.

Tyvärr har det aldrig blivit av för mig att ställa mig i bostadskö.



om jag kanske kan få förtur eftersom jag är så pass gammal och fortfarande bor "hemma".

Du är så naiv att det förslår, du kommer inte klara en egen bostad.

Hur kan ni inte se att detta är ett troll?
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback