Hej! Alltså jag har nu fått ett fördjävligt problem efter att ha mixat om i bios

Blir galen alltså!
Jag gjorde en clean installation för att få den senaste uppdateringen till win 10, ni vet 'th2 1511 10586'
Jag använde WinToBootic för att mounta in skiten. Sedan därefter gick jag in på boot options och hittade usb, men när jag klickade på det ville inte installationen starta, det stog att det inte gick att hitta bios filen på usb:et eller nåt.
Så jag fortsatte att göra om inställningar på boot options och bios, till slut rörde jag om något, jag tror de va mina hårddiskar, för nu när jag startar datorn så kommer det inte upp något på skärmen ingenting, alltså skärmen är i strömsparläge till och med, ni vet den reagerar inte heller!! den bara blinkar där nere vid hörnet. där man sätter på en alltså...
Och innan detta när jag klicka på min cruzer blade usb så kom jag tillbaka till bioset igen. Fattar inte varför den jävla installationen inte startade från början!
Nu när jag går inte på boot options genom f11 kan jag inte hita 'boot' och andra saker, det står bara security och advanced nånting. så min skärm är svart och vissa inställningar på bios har försvunnit!