Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-11-21, 17:48
  #1
Medlem
Brb-Toas avatar
Vad tror vi om denna? Dosering, rus, bieffekter, osv.
Hoppas på en potent substans som håller lite längre än andra fentanylanaloger.

Verkar vara relativt otestad. Någon som har mer info?

Strukturen verkar vara butyrfentanyl med en extra kolatom.

http://www.bluelight.org/vb/threads/...t-TCE-quot-%29


edit: Bild på molekylen: http://oi64.tinypic.com/23h4ooy.jpg
__________________
Senast redigerad av Brb-Toa 2015-11-21 kl. 18:14.
Citera
2015-11-22, 14:25
  #2
Medlem
Läser man på sidan där verkar dom inte fått tag på någon bra batch, eller så är den väldigt svag.

Håller mig till Meo, Butyr och FF sålänge.

/Thenewguy
Citera
2015-11-22, 19:05
  #3
Medlem
Brb-Toas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thenewguy
Läser man på sidan där verkar dom inte fått tag på någon bra batch, eller så är den väldigt svag.

Håller mig till Meo, Butyr och FF sålänge.

/Thenewguy
Eftersom den är helt ny så kan man förvänta sig några nitlotter först. Jag tror att den kommer bli finfin när den officiellt kommer ut.
Citera
2015-11-23, 10:21
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brb-Toa
Eftersom den är helt ny så kan man förvänta sig några nitlotter först. Jag tror att den kommer bli finfin när den officiellt kommer ut.

Absolut, som jag skrev kan vara en dålig batch också. Gillar Fentanyl analoger men man får en ganska grov AT om man kör lite för mycket av dom, även av låga doser har man fysiska symptomer dagen efter konstigt nog.

/Thenewguy
Citera
2015-11-23, 12:19
  #5
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thenewguy
Absolut, som jag skrev kan vara en dålig batch också. Gillar Fentanyl analoger men man får en ganska grov AT om man kör lite för mycket av dom, även av låga doser har man fysiska symptomer dagen efter konstigt nog.

/Thenewguy

Räcker för mig att köra 24/7 i en vecka drygt o jag är självmordsbenägen etc ett bra tag, jävla at på dessa analoger, tur att at:n inte varar så länge dock, sitter i ungefär fyra dagar.
__________________
Senast redigerad av Slingshot 2015-11-23 kl. 12:58.
Citera
2015-11-23, 13:04
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Räcker för mig att köra 24/7 i en vecka drygt o jag är självmordsbenägen etc ett bra tag, jävla at på dessa analoger, tur att at:n inte varar så länge dock, sitter i ungefär fyra dagar.


Haha exakt samma för mig, 4 dagar av "Ne nu jävlar blåser jag huvet av mig". Supermysko AT på alla RC opiater jag testat, absolut inget för folk med dåligt psyke.

Men som många andra är det bara "lagliga" saker som funkar, så efter tråden om klassning är det grymt med trådar som dessa så man kan ligga steget före.

/Thenewguy
Citera
2015-11-23, 15:10
  #7
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thenewguy
Haha exakt samma för mig, 4 dagar av "Ne nu jävlar blåser jag huvet av mig". Supermysko AT på alla RC opiater jag testat, absolut inget för folk med dåligt psyke.

Men som många andra är det bara "lagliga" saker som funkar, så efter tråden om klassning är det grymt med trådar som dessa så man kan ligga steget före.

/Thenewguy

Där ser man , skönt att inte vara ensam om helvetet.
Citera
2015-11-27, 23:46
  #8
Medlem
einstein80s avatar
Kan rekommendera tradolan för rc fentanyl avgiftning. Mycket av stickningarna och stötarna lindras med tradolan. Tradolan höjer seratoninkoncentrationen
Citera
2017-02-19, 15:02
  #9
Avstängd
Illuminati13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av einstein80
Kan rekommendera tradolan för rc fentanyl avgiftning. Mycket av stickningarna och stötarna lindras med tradolan. Tradolan höjer seratoninkoncentrationen

Såg att denna ej är klassad och hittat försäljare på denna. Kommer klassas någon gång i år då denna finns i Sverige tydligen.
Lätt lägga order på denna.
Förstår ej varför dom inte tagit in denna.
Tror den klassas vid slutet på maj till slutet av augusti.
Blir en test order på 1g.
Citera
2017-02-20, 09:13
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illuminati13
Såg att denna ej är klassad och hittat försäljare på denna. Kommer klassas någon gång i år då denna finns i Sverige tydligen.
Lätt lägga order på denna.
Förstår ej varför dom inte tagit in denna.
Tror den klassas vid slutet på maj till slutet av augusti.
Blir en test order på 1g.

Valerylfentanyl är redan klassad. Klassades 25 januari 2017.

http://www.regeringen.se/pressmeddel...otikaklassade/
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback