Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-11-20, 19:55
  #1
Medlem
Är det nån som varit med om att bli blockerad från deras sida? Eller är det nån som vet om det är nåt fel på deras kommentarsfunktion nu? Jag har levererat en hel del giftig kritik där men hållit mig till vårdat språk. Kanske är jag paranoid bara men skulle det vara så att jag blivit avstängd blir det KRIG!
För övrigt tycker jag dom är ungefär lika illa som alla partier så gå inte igång på det!
Citera
2015-11-20, 20:18
  #2
Medlem
Vibeckees avatar
Gick in på deras FB sida nu fungerade hur bra som helst med kommentatorsfunktion , du har nog blivit blockad
Citera
2015-11-20, 20:34
  #3
Medlem
swedenfloodeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vibeckee
Gick in på deras FB sida nu fungerade hur bra som helst med kommentatorsfunktion , du har nog blivit blockad
Klart man kommer in o inte blir blockad om man hyllar Svetsarn....
Citera
2015-11-21, 19:37
  #4
Medlem
SingleStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cherryfive
Är det nån som varit med om att bli blockerad från deras sida? Eller är det nån som vet om det är nåt fel på deras kommentarsfunktion nu? Jag har levererat en hel del giftig kritik där men hållit mig till vårdat språk. Kanske är jag paranoid bara men skulle det vara så att jag blivit avstängd blir det KRIG!
För övrigt tycker jag dom är ungefär lika illa som alla partier så gå inte igång på det!

Jag blir blockerad till höger och vänster, snabbast var dock Henrik Arnstad på twitter.
Citera
2015-11-24, 01:09
  #5
Medlem
Haha, jag blev blockad från Socialdemokraternas sida nyligen, de tålde tydligen inte att man redovisade adekvata källor för sina påståenden i sina motargument. Det är demokrati på högsta nivå Kväv den som kan motbevisa dig.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback