Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2015-11-23, 19:06
  #13
Medlem
Drinkycrows avatar
Jag är egentligen mer intresserad av om man kan odla kokain i Afrika men finns säkert en annan tråd där.

Rent klimatmässigt måste det finnas någonstans det skulle gå. Lek inte krigsherre, du kan säkert hitta en lagom stabil(och korrupt) plats och dona allt det där. Om du åker ner och ska leka krig så kommer det nog gå illa för dig.
Citera
2015-11-23, 20:04
  #14
Medlem
DirtyNorths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drinkycrow
Jag är egentligen mer intresserad av om man kan odla kokain i Afrika men finns säkert en annan tråd där.

Rent klimatmässigt måste det finnas någonstans det skulle gå. Lek inte krigsherre, du kan säkert hitta en lagom stabil(och korrupt) plats och dona allt det där. Om du åker ner och ska leka krig så kommer det nog gå illa för dig.
Han tänker göra det utan menar "om" man var en krigsherre.
Citat:
Ursprungligen postat av realnigga
Min tanke var att jag skulle vara krigsherren som kontrollerade opiumfälten, rent hypotetiskt förstås.
Citera
2015-11-23, 20:47
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drinkycrow
Jag är egentligen mer intresserad av om man kan odla kokain i Afrika men finns säkert en annan tråd där.
Jag gjorde en tråd på samma ämne för ett par veckor sen gällande kokainproducering i Afrika. Dock verkar kokafrön nästan omöjliga hitta, iallafall på internet och speciellt i större mängder.

Opiumfrön däremot verkar inte alls svårt att köpa, man kan köpa över 1000 frön för ett par hundralappar.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback