Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-04-09, 13:39
  #13
Medlem
hur skall du får sterila saker du kan får sjukdomar så gör ej det
Citera
2016-05-10, 18:22
  #14
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vargen74
hur skall du får sterila saker du kan får sjukdomar så gör ej det

Finns säkerligen färdigsteriliserade o färdigförpackade kanyler att tillgå, sen om man bör mixtra med liknande själv är en annan femma..
Citera
2016-06-30, 15:18
  #15
Medlem
weediaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HighwayDelight
Finns säkerligen färdigsteriliserade o färdigförpackade kanyler att tillgå, sen om man bör mixtra med liknande själv är en annan femma..

Precis går jo och beställa hem sterila kanyler/nålar
Citera
2016-06-30, 19:44
  #16
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weediaan
Precis går jo och beställa hem sterila kanyler/nålar

Tänkte nästan det
Hade nog ändå inte vågat, är ju en massa nerver o grejer man kan skada, men folk får ju göra som de vill
Citera
2016-06-30, 19:52
  #17
Medlem
weediaans avatar
Ah det är jo sant
Så det är därför jag inte gör dem själv mer, sen har jag också fått ta ut en del eftersom jag fick infektioner i en del av mina piercingar
Citera
2016-07-30, 13:06
  #18
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weediaan
Ah det är jo sant
Så det är därför jag inte gör dem själv mer, sen har jag också fått ta ut en del eftersom jag fick infektioner i en del av mina piercingar

Är huvudet dumt så får kroppen lida, speciellt om det blir infektioner o skit

Jag har gjort både tragus och vanliga lobe hemma, har inte tragusen kvar, för den kröp ur, lika som att kroppen stötte bort en navelpiercing förut.

Är sjukt sugen på en septum, men då hade jag gått till en ordentlig studio, det verkar vara nog jobbig läketid som det är, flera månader vad jag har läst, så länge orkar jag inte vänta
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback