Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-11-19, 15:54
  #1
Medlem
Vi är fyra män runt 40+ som söker ett sjyst ställe/club för middag öl, vin , drinkar samt kaffe & konjak.
Vi är mest år rock-hållet så avicci, hiphop och liknande går bort.
Inte intresserade av strippklubbar, bögställen eller liknande.

Allt annat funkar
Citera
2015-11-21, 08:36
  #2
Medlem
Arlorks avatar
Så svårt är det inte i Köpenhamn. Åk dit och se var du hamnar.
Citera
2015-11-30, 15:18
  #3
Medlem
trafiknolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arlork
Så svårt är det inte i Köpenhamn. Åk dit och se var du hamnar.

Helt väderlöst att göra så på nyårsafton.. vill man käka nånstans måste man boka bord och många klubbar måste du (i princip) stå på gästlistan.
Mojo blues bar är trevligt som fasen men har ingen aning om hur käk och sådär är.. kanske mer aktuellt framåt natten.
Jag följer tråden och hoppas på lite bra tips! Är ute efter i princip samma sak..
Citera
2015-12-01, 02:51
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trafiknoll
Helt väderlöst att göra så på nyårsafton.. vill man käka nånstans måste man boka bord och många klubbar måste du (i princip) stå på gästlistan.
Mojo blues bar är trevligt som fasen men har ingen aning om hur käk och sådär är.. kanske mer aktuellt framåt natten.
Jag följer tråden och hoppas på lite bra tips! Är ute efter i princip samma sak..

Kollade lite på deras hemsida och det verkar ok, dock verkar nyårsartisten vara i det softaste laget för min smak. Bra tips dock och hard rock ligger ju inte heller så långt ifrån.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback