Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2006-08-03, 14:31
  #145
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av humleodumle
Spelmässigt eller livsmässigt? Ibland när man sitter dygnsvis med spel känner man sig nere, men i sanning, när livet trilskas kan det vara direkt gött att koppla bort en stund med mindless game:ing imo. För övrigt leker jag just nu Evil genius i spelet Evil genius =)

Det är väl livet i allmänhet.. guppar som ett flöte eler så. Men visst är det skönt at koppla bort resten av världen med spel, bara synd att man inte kan få ha det så.. man tvingas ut i plågor av myndigheter och liknande. Men det får bli en annan tråd. nu får fler personer engagera sig i fallout och dess liknelser! *hut*
2006-08-07, 01:07
  #146
Medlem
humleodumles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LordCaleb
Det är väl livet i allmänhet.. guppar som ett flöte eler så. Men visst är det skönt at koppla bort resten av världen med spel, bara synd att man inte kan få ha det så.. man tvingas ut i plågor av myndigheter och liknande. Men det får bli en annan tråd. nu får fler personer engagera sig i fallout och dess liknelser! *hut*

..mm.. särskilt dom som skapar spelet!
Såg att det redan var en tråd om det, dock inte stenhårt inriktad på deppritioner orsakade av myndigheter =)
2006-09-18, 13:33
  #147
Medlem
humleodumles avatar
Nu har det varit val, fan vad skoj det hade varit om det fanns en liknande funktion i Fallout där man skulle försöka påverka valutgångar etc. och att den framröstade politiken fick inverkningar på spelvärlden! .. ju mer jag tänker på det, fan vad skoj att till slut bli president/kung/statsminister över falloutvärlden!
2006-09-18, 14:00
  #148
Medlem
Jans0ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av humleodumle
Nu har det varit val, fan vad skoj det hade varit om det fanns en liknande funktion i Fallout där man skulle försöka påverka valutgångar etc. och att den framröstade politiken fick inverkningar på spelvärlden! .. ju mer jag tänker på det, fan vad skoj att till slut bli president/kung/statsminister över falloutvärlden!

Hehe jo, men jag kan tänka mig roligare världar att härska över
2006-09-30, 02:23
  #149
Medlem
humleodumles avatar
inga nya spel liknande Fallout heller.. ingen nyhet om fallout.. jag kommer fan att tröttna på datorer innan något händer, vad är problemet??
2006-11-15, 01:54
  #150
Medlem
humleodumles avatar
Vad ände med Falloutklonen Afterfall, skulle det inte komma ett 1 gb demo nu i dagarna?
2020-02-16, 17:15
  #151
Moderator
memymos avatar
Låser denna då vi har (FB) Stora och enda tråden för spelrekommendationer

/MOD

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback