Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-11-19, 00:57
  #1
Medlem
Borkasons avatar
Gruppledare och Kommunfullmäktige i Vellinge, Anders Cnattingius (FP) och
andre vice ordförande Henrik Thorsell (FP) skriver i SVD att:

"Nyhetsjournalistiken har under lång tid visat att man inte utgör en konstruktiv kraft i den migrationspolitiska debatten utan bidrar med få undantag i stället till fortsatta låsningar och beslutsimpotens. Det är dags att samtliga partiföreträdare får lite mer självförtroende gentemot journalister och vågar uttrycka självklarheter, som till exempel att vi svårligen kan ha asylregler som skiljer sig markant från övriga EU-länder eller att asylrätten inte automatiskt ger rätt till att välja asylland. Vårt ansvar är inför väljarkåren, inte nyhets- eller kulturredaktionerna."

http://www.svd.se/fp-maste-vaga-mer-...agan/om/debatt

FP beskyller svensk media för sina tidigare lögner om den enorma invandringens förträfflighet.

Finns det verkligen människor som inte genomskådar denna ihåliga argumentation?
Förklara er.
Citera
2015-11-19, 01:11
  #2
Medlem
Onanizts avatar
Pajaspartiet förnekar sig inte. Uselheten är fullkomlig. Jag kan inte känna mig svensk när jag tänker på pajaspartiet. Jag vill varken dela blod, land eller språk med pajaspartiets företrädare.
Citera
2015-11-19, 04:42
  #3
Avstängd
Mertillens avatar
SD borde börja svara med att 7-klövern ska vara djävligt glada att någon vill ta i dem med tång, som SD alltid är beredda att göra. SD, emot vuxenmobbning och SD, som står för fullt naturliga och tidlösa och vettiga värderingar. Till skillnad från den perverterade 7-klövern.
Citera
2015-11-19, 04:54
  #4
Medlem
Jag förstår inte problemet. Dessa herrar ger ju en väldigt god beskrivning av verkligheten. Nämligen att politiker i dagens Sverige styrs för mycket av nyhetsmedier i stället för folkviljan och Sveriges bästa. Detta är ytterligare ett exempel på att folk börjar vakna upp ur mångkulturella önskedrömmar och sakta börjar inse att vi är på helt fel väg. PK-feministiska tidningsredaktioner har i hög grad bidragit till detta och politikerna har tyvärr påverkats i allt för hög utsträckning.
Citera
2015-11-19, 05:08
  #5
Medlem
Mjälls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av climasol
Jag förstår inte problemet. Dessa herrar ger ju en väldigt god beskrivning av verkligheten. Nämligen att politiker i dagens Sverige styrs för mycket av nyhetsmedier i stället för folkviljan och Sveriges bästa. Detta är ytterligare ett exempel på att folk börjar vakna upp ur mångkulturella önskedrömmar och sakta börjar inse att vi är på helt fel väg. PK-feministiska tidningsredaktioner har i hög grad bidragit till detta och politikerna har tyvärr påverkats i allt för hög utsträckning.

Problemet är att man förlorar sin trovärdighet om man plötsligt byter linje och börjar klaga på beteenden man själv nyss deltog i.

Det förstod du nog själv. Gjorde du inte det?
Citera
2015-11-19, 06:26
  #6
Medlem
Wretch32s avatar
Med tanke på att 7-Klövern mer och mer börjar vrida igång SD frågor som tex gränskontroller, hur långt bort är egentligen ett samarbete med SD numera?

Och vart är SD nuförtiden?
Dom har ju ett guldläge att gå ut och kritisera 7-Klövern om allt negativt dom sagt om SD och påpeka att det är dom själva som driver SDs politik.
Citera
2015-11-19, 10:55
  #7
Moderator
Pojken med guldbyxornas avatar
Integration och invandring --> Partier och partipolitik
/Moderator
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback