Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-12-02, 12:55
  #145
Medlem
Onanizts avatar
Pudlande är sjukt obra. Misstaget högerfolk gör är att de alltid pudlar när de konfronteras med sina utsagor. Då erkänner man bara att man att man gjort fel och att den anklagande har rätt.

Således, att Negerguiden pudlar är den typ av reträtt vi så länge längtat efter!



Citera
2015-12-18, 00:37
  #146
Medlem
Mikeyjamess avatar
Hon är ju för fan Adam Tenstas brud!

Alltså, tänk er hur deras barn kommer bli med två paranoida och hjärntvättade föräldrar.
Citera
2015-12-18, 00:38
  #147
Avstängd
Om jag är en vit man som identifierar mig som kvinna då? Är jag godkänd att söka då?
Citera
2016-03-03, 23:04
  #148
Medlem
Citat:
Nöjesguiden ångrar sig och påstår att dom ville driva med sig själva. Formuleringen kan bli ett fall för DO.

Tweeten var ett försök att driva med oss själva, det var ironi som tråkigt nog missförstods.

http://www.svt.se/kultur/medier/noje...an-fall-for-do

Det hade kanske kunnat uppfattas som både ironiskt och roligt om tidningen haft någon trovärdighet men det har inte varit så viktigt tidigare.

Kom direkt att tänka på den här tråden när jag läste om att Nordlander idag sökt upp de som tidigare tafsat på henne:

http://www.expressen.se/gt/jenny-tog...-sina-tafsare/

Det är ju inte ok att springa omkring och tafsa på folk hursomhelst och tydligen är det ett stort problem vilket jag som kille inte märker av. Så dum som jag är började jag läsa.

Citat:
Mot bakgrund av de uppmärksammade sexuella trakasserierna under We Are Sthlm och händelserna i Köln vid nyår ville Jenny Nordlander, 30, belysa mäns tafsande. Kvinnor i olika åldrar förvånas inte. Att män tar för sig är vardag

Men vänta lite nu, mäns tafsande? Artikeln handlar om tafsande barn i mellanstadiet. Inte ok för det, men kan det jämföras med vuxna män som tafsar på kvinnor? Nej, och som Nordlander beskriver det själv verkar hon inte tycka så. Så vad är problemet? Nordlander måste alltså gå tillbaka till mellanstadiet för att hitta någon som tafsat på henne. När hon gick på mellanstadiet var säkert de flesta pojkar svenskar i hennes klass. Nu står det ganska klart vad det handlar om eller hur?

Har inte direkt med tråden att göra men en sak stämmer rätt bra. Den här människan har svåra problem med vita män.
Citera
2018-01-29, 23:55
  #149
Medlem
duis avatar
Så, vad hände med detta? Lades anmälan ner?
Citera
2018-01-30, 11:20
  #150
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dui
Så, vad hände med detta? Lades anmälan ner?

Eller var det Nöjesguiden som lades ner?

Har inte hört talas om denna lilla skitblaska på flera år innan jag såg den här tråden idag..

Finns den kvar?

Vilken sjukt irrelevant tidning.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback