Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-04-29, 16:22
  #1081
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av schipperke77
Hej ursäkta extremt sent svar. Följ min podcast Tyckonom så kommer du få besked om saken under hösten.

Missade att följa både Magister och Tyckonom när det begav sig. Skulle väldigt gärna veta hur man kan få tillgång till de gamla Magister-avsnitten.
Citera
2020-04-29, 16:47
  #1082
Medlem
schipperke77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klientel
Missade att följa både Magister och Tyckonom när det begav sig. Skulle väldigt gärna veta hur man kan få tillgång till de gamla Magister-avsnitten.

Info i avsnittsbeskrivningen: https://poddtoppen.se/podcast/140070...aniel-lampinen
Citera
2023-04-19, 11:13
  #1083
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rabias
Det om hatklubben var kul, fnissade högt om hur Lampinen betalar sina surt förvärvade pengar som spons till gruppens skapare

Ah, den gruppens skapare aka patient zero i att hålla på och scamma förståndshandikappade på cash. Hoppas han får apkoppor, han har stulit månader om inte år ur mitt liv med sina upptåg.

Bäst att doftmarkera den kuken för svenska internets alla autister. 7. År. Senare. Ditt. J-vla. Aids.
Citera
2023-04-19, 14:21
  #1084
Medlem
Intrycks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NewRomancers
cash.

Vissa betalade för att komma in i eller sponsra gruppen, andra för själva gruppen. Intäkter gick till djurvänliga ändamål.
Citera
2023-04-19, 14:59
  #1085
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intryck
Vissa betalade för att komma in i eller sponsra gruppen, andra för själva gruppen. Intäkter gick till djurvänliga ändamål.

Jepp. Den enda hjälten är Lampinen. Stolt neandertalare, la ut sin DNA på fejjy.

Tidigare förföljd oliktänkande, numera profet i min bok.

Hälsa honom att han hade rätt om alla hela tiden.
Citera
2023-04-27, 02:03
  #1086
Medlem
Intrycks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NewRomancers
Jepp. Den enda hjälten är Lampinen. Stolt neandertalare, la ut sin DNA på fejjy.

Tidigare förföljd oliktänkande, numera profet i min bok.

Hälsa honom att han hade rätt om alla hela tiden.

Det hälsar jag till mig själv, oavsett om du är ironisk eller inte.
Citera
2023-04-27, 02:53
  #1087
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intryck
Det hälsar jag till mig själv, oavsett om du är ironisk eller inte.

Noll ironi. Vet inget Lampinen sagt som inte hänt. Internet är verkligen så dumt. Han såg långt den mannen. Hoppas han har det bra.
Citera
2023-11-26, 18:26
  #1088
Medlem
Köpte en rosa vape för tusen spänn och skickade till Johannes.

Tyckte han behövde något rosa och suga på från mig men han verkar inte ha hämtat ut den av någon anledning.

Rolig podd. Minns den än.
Citera
2023-12-08, 00:03
  #1089
Medlem
Otroligt fascinerad av människan lampinen. Vad gör han idg?

Han brukade lägga upp otroliga bilder från sin lägenhet. En helt tom lägenhet. Madrass på golvet, datorn i en garderob med hänglås på.
Citera
2023-12-09, 10:21
  #1090
Medlem
Intrycks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snyggsexigoskuld
Otroligt fascinerad av människan lampinen. Vad gör han idg?

Om du varit fascinerad eller engagerad på rätt sätt, kanske du redan hade hittat några av mina egna kanaler?
Citera
2023-12-13, 06:51
  #1091
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snyggsexigoskuld
Otroligt fascinerad av människan lampinen. Vad gör han idg?

Han brukade lägga upp otroliga bilder från sin lägenhet. En helt tom lägenhet. Madrass på golvet, datorn i en garderob med hänglås på.

Knappast mer fascinerad av honom än typ av Johannes Nilsson som forfarande säljer dumpar för sitt levebröd. Kringlan bor i Saltsjö-Boo med fyra ungar och sin kärrings arm upp i röven så han är inte så aktiv längre.

Hörde att Johannes blev putt sist när han fick en rosa vape, jag bråkade lite med Chang och pojkarna så han hämtade ut den till sist.

Ser någon en rosa vape på blocket, tänk på att det är en golare som säljer. Doktor Skärmdump. Drama-mannen.

Kalle Klick!
__________________
Senast redigerad av AuntAugusta 2023-12-13 kl. 06:55.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback