Citat:
Ursprungligen postat av
CommieHunter1
Precis Ihor, det är mycket som sker bakom kulisserna, men jag ska avslöja en del för dig.
Ryssland tycks tro mer på Ukraina än länderna från EU.

Som sagt: Jag avvaktar några år tills jag är övertygad att Ukraina kommer att hålla sig kvar på den västliga vägen.
Men det finns något annat intressant:
En fascist som dig väljer att ständigt attackera det, enligt den ryska propagandan; "fascistiska Ukraina", samtidigt som du ständigt försvarar det som Putlers duktiga idioter på vänsterkanten betecknar som det "antifascistiska Ryssland".
Det är därmed helt klart att fascister och kommunister ingått en ny allians emot de liberala demokratiska staterna. Det står också klart att Ryssland nu är ett "fascistisk piss-imperium" men kan lika gärna vara ett kommunistiskt dito. Det avgörande i detta sammanhang är att den rysks cancersvulsten ständigt utvidgas. För att underlätta det hela så utnyttjar den ryska ledningen duktiga idioter i väst på såväl den extrema höger- som vänsterkanten och det ryska folkets eviga ekorrhjul fortsätter att snurra.
Så min och andras analys stämmer till punkt och pricka, liksom den ideologiska skolning jag fick i SSU på 70-talet.
Jag vill tacka dig och Putlers duktiga idioter i väst för att ni klargjort allt så tydligt. Min och västs huvudfiende blir därmed Ryssland, tills det ondskefulla imperiet fallit sönder i småbitar.
Vad gäller Il duce dumb-Trump så kommer han att enbart vara ett övergående fenomen, då det amerikanska systemet verkar kunna överleva hans styre.