Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2005-11-04, 20:25
  #1
Medlem
Lite märkligt var det när Rapport nyss påpekade att chattandet mellan skolelever och pedofiler ökat under det gångna höstlovet och då liksom i förbigående nämnde de Mysmannen_53 vilket enligt Rapport var en 53-årig vänsterpartist från Mellansverige som chattade med småtjejer. Hur vet de det? Är han dömd? Är han anhållen eller gripen? Jag förstår ingenting.
Finns det någon där ute som har en ledtråd? Och hur kan Rapport veta att han verkligen är 53 år och vänsterpartist???
Citera
2005-11-04, 20:45
  #2
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av balla baltazar
Lite märkligt var det när Rapport nyss påpekade att chattandet mellan skolelever och pedofiler ökat under det gångna höstlovet och då liksom i förbigående nämnde de Mysmannen_53 vilket enligt Rapport var en 53-årig vänsterpartist från Mellansverige som chattade med småtjejer. Hur vet de det? Är han dömd? Är han anhållen eller gripen? Jag förstår ingenting.
Finns det någon där ute som har en ledtråd? Och hur kan Rapport veta att han verkligen är 53 år och vänsterpartist???

skicka in en anmälan mot SVT o skicka ett PM till mysmanne_53 så kan han oxå stämma dom.
Citera
2005-11-04, 23:53
  #3
Medlem
apskeletts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av balla baltazar
Lite märkligt var det när Rapport nyss påpekade att chattandet mellan skolelever och pedofiler ökat under det gångna höstlovet och då liksom i förbigående nämnde de Mysmannen_53 vilket enligt Rapport var en 53-årig vänsterpartist från Mellansverige som chattade med småtjejer. Hur vet de det? Är han dömd? Är han anhållen eller gripen? Jag förstår ingenting.
Finns det någon där ute som har en ledtråd? Och hur kan Rapport veta att han verkligen är 53 år och vänsterpartist???

det har inte slagit dig att mannen i fråga kan ha lämnat info om vem han är till "tjejen" han chattade med som var reporter?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback