Flashback bygger pepparkakshus!
2015-11-16, 22:43
Medlem
Lång historia kort

Min älskade vän tror att prins Albert har köpt oss alla och ska försöka mörda henne genom att ge henne små doser gift under många år så att hon alutligen insjuknar i cancer och dör en naturlig död så att ingen kan åka fast för mord.

För ca 2 månader sålde hon allt hon ägde och hade och flydde ut i världen. Hon har varit i flera olika länder och kom för en vecka sedan tillbaka till den staden jag bor.
Jag lyckades träffa henne och få krama och tala om hur mycket jag älskar och saknar henne.... hon säger att hon förlåter mig, att hon förstår att jag behöver pengarna jag får för att hjälpa till att mörda henne.

Ni som har haft en sjukdomsbild som den här, eller ni som känner någon.

Vad kan vi göra?
Känslan av att veta att hon lever i en ständig mardröm gör så j*vla ont!
Citera
2015-11-16, 22:48
Medlem
prostinnans avatar
Vet du om hon har någon grundsjukdom, typ någon variant av bipolär sjukdom med mani? I så fall läge att se över medicinering. Sådär ska ingen behöva ha det.
Citera
2015-11-16, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av prostinnan
Vet du om hon har någon grundsjukdom, typ någon variant av bipolär sjukdom med mani? I så fall läge att se över medicinering. Sådär ska ingen behöva ha det.

Enligt hennes mamma har hon ingen grundsjukdom och ingen i släkten som har något liknande
Citera
2015-11-16, 23:26
Medlem
Har hon eller håller hon på med droger?
Citera
2015-11-18, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oneandolnyone
Har hon eller håller hon på med droger?

Inga droger men nu dricker hon alkohol varje dag för att rensa ut metanolen hon tror hon blir drogad med
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in