Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-09-30, 18:26
  #1489
Avstängd
Brain Formulas avatar
Forskade i mig 1g under en dag. Mådde inte toppen dagen efter. Eller var rätt trippad. Tog första dosen runt 15 sista runt 04.00. Steg upp kring 14 efter många timmar sömn men mådde inte toppen. Fortfarande trippad men inget kul mest en känsla av att något var skumt. Seg hela dagen, lite extra känslosam och så. Sällskap underlättade för måendet under kvällen. Är väldigt van vid hårda trippar på på dissos. Har forskat riktigt mycket med båd 3-meo-pce och O-PCE. Forska försiktigt. Testat denna substans många gånger. Skulle säga att max 500mg/dygn är min gräns om jag vill må bra dagen efter. Har jag bara använt 150-200mg en kväll så brukar jag må riktigt bra dagen efter redan.
Citera
2018-10-03, 00:34
  #1490
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brain Formula
Forskade i mig 1g under en dag. Mådde inte toppen dagen efter. Eller var rätt trippad. Tog första dosen runt 15 sista runt 04.00. Steg upp kring 14 efter många timmar sömn men mådde inte toppen. Fortfarande trippad men inget kul mest en känsla av att något var skumt. Seg hela dagen, lite extra känslosam och så. Sällskap underlättade för måendet under kvällen. Är väldigt van vid hårda trippar på på dissos. Har forskat riktigt mycket med båd 3-meo-pce och O-PCE. Forska försiktigt. Testat denna substans många gånger. Skulle säga att max 500mg/dygn är min gräns om jag vill må bra dagen efter. Har jag bara använt 150-200mg en kväll så brukar jag må riktigt bra dagen efter redan.

2-Fluoro-Ketamin är betydligt mildare än 3-MeO-PCE. 2-Fluoro-Ketamin var ungefär som en fylla fast roligare, medans 3-MeO-PCE var mindfucked och hallisar. Roliga substanser båda två men jag föredrar 2-Fluoro-Ketamin och sedan dricka lite whisky till.
Citera
2018-10-03, 13:57
  #1491
Avstängd
Brain Formulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
2-Fluoro-Ketamin är betydligt mildare än 3-MeO-PCE. 2-Fluoro-Ketamin var ungefär som en fylla fast roligare, medans 3-MeO-PCE var mindfucked och hallisar. Roliga substanser båda två men jag föredrar 2-Fluoro-Ketamin och sedan dricka lite whisky till.

Ruset är snällare men baksmällan var tung efter ett gram. Har tagit ohälsosamma mängder av 3-meo och o-pce men baksmällan på 2-fk var tyngre. Så även om ruset är snällt vet jag inte hur snäll substansen är.
Citera
2018-10-03, 14:56
  #1492
Medlem
ruttenfimps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopefishy
Hur ser biotillgängligheten ut för denna när man röker på folie?

Funkade mycket bra. Rökte inte så mycket men gjorde det vid några tillfällen. Höll på med substansen i typ en vecka, snort var det bästa.

Har inte kört den här sen den var laglig men fan vad jag digga den.


Smådoser med någon öl på det. Riktigt euforiskt och en bra humörs boost ända nackdelen är att balansen blir lite vinglig men inget som går o dölja.

För att sedan maxa den för att ligga o blunda o riktigt njuta.

Edit: kom på att blanda snort o röka för mycket gav blackouts vid några tillfällen.

(Vet inte om det var den här eller deschloroketamine jag fick blackout på. Hursomhelst så gick både o röka)
__________________
Senast redigerad av ruttenfimp 2018-10-03 kl. 15:19.
Citera
2018-10-04, 08:02
  #1493
Medlem
EchoesOfSilences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ruttenfimp
Funkade mycket bra. Rökte inte så mycket men gjorde det vid några tillfällen. Höll på med substansen i typ en vecka, snort var det bästa.

Har inte kört den här sen den var laglig men fan vad jag digga den.


Smådoser med någon öl på det. Riktigt euforiskt och en bra humörs boost ända nackdelen är att balansen blir lite vinglig men inget som går o dölja.

För att sedan maxa den för att ligga o blunda o riktigt njuta.

Edit: kom på att blanda snort o röka för mycket gav blackouts vid några tillfällen.

(Vet inte om det var den här eller deschloroketamine jag fick blackout på. Hursomhelst så gick både o röka)

Hur svårhanterlig är foliemetoden egentligen? Jag har sanslöst vakuumliknande erfarenhet av rökning eller förångning av pulverdroger. En gång provade jag göra ett verktyg av en glödlampa, fast endast vid två tillfällen — samma kväll — testades den då jag upplevde det mest vara otympligt, svårare, stor risk att förstöra sin dos, äcklig smak med mera, och sedan har det fortsatt utan att röka någonting förutom tobak och rökmixar/cannabinoidblandningar eller vid väldigt lätträknade antal försökt smula något pulver i en cigarett med varierad framgång.

Men så är det ju folie också. Hur svårt? Och hur hemskt stinker det när den rök som rymmer nått varje litet utrymme omkring en. Jag röker vanligen cigaretterna eller rökmixarna precis utanför ett hus eller genom fönstret i min lägenheten. Folierökning genom fönstret känns sådär dock när en mindre gata med mycket folk passerande ligger just där, måste benämnas.

Inom någon eller några dagar mottar jag förhoppningsvis ett halvt gram, och det ska bli så jädra spännande med denna! Hur pass lik är den exempelvis metoxetamin, 3-HO-PCP, O-PCE eller liknande? Såg lite jämförelser mellan 3-MeO-PCE samt O-PCE, fast längre bak än så har jag inte haft ork eller tid att läsa, något jag alltid gör mer eller mindre noggrant i den mån information finns. Ketamin har jag dock inte någon möjlighet att jämföra med, då den aldrig passerat min stig här i livet (ännu).

Är denna lika bra som de flesta andra dissociativa droger riktigt bra för rektal administrering?

Trevlig morgon!
Citera
2018-10-04, 16:06
  #1494
Medlem
ruttenfimps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EchoesOfSilence
Hur svårhanterlig är foliemetoden egentligen? Jag har sanslöst vakuumliknande erfarenhet av rökning eller förångning av pulverdroger. En gång provade jag göra ett verktyg av en glödlampa, fast endast vid två tillfällen — samma kväll — testades den då jag upplevde det mest vara otympligt, svårare, stor risk att förstöra sin dos, äcklig smak med mera, och sedan har det fortsatt utan att röka någonting förutom tobak och rökmixar/cannabinoidblandningar eller vid väldigt lätträknade antal försökt smula något pulver i en cigarett med varierad framgång.

Men så är det ju folie också. Hur svårt? Och hur hemskt stinker det när den rök som rymmer nått varje litet utrymme omkring en. Jag röker vanligen cigaretterna eller rökmixarna precis utanför ett hus eller genom fönstret i min lägenheten. Folierökning genom fönstret känns sådär dock när en mindre gata med mycket folk passerande ligger just där, måste benämnas.

Inom någon eller några dagar mottar jag förhoppningsvis ett halvt gram, och det ska bli så jädra spännande med denna! Hur pass lik är den exempelvis metoxetamin, 3-HO-PCP, O-PCE eller liknande? Såg lite jämförelser mellan 3-MeO-PCE samt O-PCE, fast längre bak än så har jag inte haft ork eller tid att läsa, något jag alltid gör mer eller mindre noggrant i den mån information finns. Ketamin har jag dock inte någon möjlighet att jämföra med, då den aldrig passerat min stig här i livet (ännu).

Är denna lika bra som de flesta andra dissociativa droger riktigt bra för rektal administrering?

Trevlig morgon!

Nej det är inte svårt men tar ett tag o bemästra det. Ta en tändare du kan ställa in lågan på. Till lägsta självklart. Elda fast pulvret. Vinkla folie sen eldar du så lågan e precis undrr den ska helst inte nudda foliet. Sen följer du droppen med ett rör i munnen simpelt.
Citera
2018-10-21, 23:00
  #1495
Avstängd
Brain Formulas avatar
Kastat iväg en order. Får hoppas den kommer.
Citera
2018-10-24, 01:55
  #1496
Medlem
Lekbarns avatar
Sitter här med min polare och har tagit 80mg var, känner extremt lite. Har både rökt och snortat.

Detta är ifrån den enda inrikes shop som har det.
Dålig batch eller är denna substans extremt subtil?
__________________
Senast redigerad av Lekbarn 2018-10-24 kl. 02:00.
Citera
2018-10-24, 20:17
  #1497
Medlem
HappyHours avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lekbarn
Sitter här med min polare och har tagit 80mg var, känner extremt lite. Har både rökt och snortat.

Detta är ifrån den enda inrikes shop som har det.
Dålig batch eller är denna substans extremt subtil?
Hade personligen tryckt åtminstone 40 mg på en gång, rentav 80 mg, direkt upp i snoken, och återdoserat 20-40 mg kontinuerligt en gång i timmen-halvtimmen efter tycke och smak. Händer inget då kan man fundera över kvaliteten. Har inte prövat denna batchen men så gjorde jag med denna substans då den var populär (likaså ungefär samma dos med vanligt K). Har aldrig prövat att röka dissos så kan inte uttala mig om det, funkar säkert men ser väldigt liten mening med det då nasalt är ett alldeles ypperligt sätt att förtära det på ur de flesta tänkbara perspektiv. Sen är ruset ganska subtilt beroende på vad man jämför med (typ PCP-analoger etc), detta är lite mer som en luddig dröm där tyngdlösheten ökar och kroppens kontaktyta till omvärlden börjar upplösas. Rök en holk till linorna så brukar det snurra på bra.
__________________
Senast redigerad av HappyHour 2018-10-24 kl. 20:23.
Citera
2018-10-25, 12:51
  #1498
Medlem
Lekbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HappyHour
Hade personligen tryckt åtminstone 40 mg på en gång, rentav 80 mg, direkt upp i snoken, och återdoserat 20-40 mg kontinuerligt en gång i timmen-halvtimmen efter tycke och smak. Händer inget då kan man fundera över kvaliteten.

Jag tog 50 mg ungefär sen fyllde jag på med 50 mg två gånger, tog över 150mg till slut samt rökte det, när jag rökte O-PCE var det som att få en spark i huvudet det här fick man endast en liten mysig känsla i 30 sekunder, blev sen helt immun efter 3 bloss.
Citera
2019-02-24, 23:22
  #1499
Medlem
Sten-Ulphs avatar
Någon som beställt denna på slutet och fått den igenom tullen? Hurdan var kvaliteten?
Citera
2019-02-25, 00:36
  #1500
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Vore kul om något liknade skulle komma ut.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback