Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2015-11-25, 16:43
  #49
Medlem
beardbraids avatar
Själv är jag jätteliberal på ett individuellt plan, men inte alls när det kommer till ekonomi. Finns det nån nazi-rörelse som kan tolerera lite braj och bögeri är jag på direkt...
Citera
2015-11-25, 17:05
  #50
Medlem
adolf512s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beardbraid
Själv är jag jätteliberal på ett individuellt plan, men inte alls när det kommer till ekonomi. Finns det nån nazi-rörelse som kan tolerera lite braj och bögeri är jag på direkt...
Jag anser att libertarianerna har mycket rätt angående ekonomi, de kan också argumentera för sin sak på ett tillfredställande sätt till skillnad ifrån vänstermänniskor. Personligen är jag för att staten ger ut sedlar och elektroniska kontanter(liknande riksbankens insättningskonto).

Vad bögar gör skiter jag fullkomligt i så länge det inte drabbar heterosexuella, men det finns gränser för vad som är acceptabelt. Analsex verkar för övrigt vara vanligt bland heterosexuella, ser inget konstigt med det.
Citera
2015-11-25, 17:13
  #51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beardbraid
Själv är jag jätteliberal på ett individuellt plan, men inte alls när det kommer till ekonomi. Finns det nån nazi-rörelse som kan tolerera lite braj och bögeri är jag på direkt...

Båda företeelserna florerade på mycket hög nivå inom gamla NSDAP i alla fall. Ett föredöme för dagens nynazister?
Citera
2015-11-25, 17:24
  #52
Medlem
beardbraids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av menelik
Båda företeelserna florerade på mycket hög nivå inom gamla NSDAP i alla fall. Ett föredöme för dagens nynazister?

Vad är poängen med kängor och Hugo Boss uniformer om dessa inte får sexualiseras? Och vi behöver rekreationsberusning som inte bryter ned den ariska rasens stridsduglighet...
Citera
2015-11-25, 17:32
  #53
Medlem
beardbraids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adolf512
Jag anser att libertarianerna har mycket rätt angående ekonomi, de kan också argumentera för sin sak på ett tillfredställande sätt till skillnad ifrån vänstermänniskor. Personligen är jag för att staten ger ut sedlar och elektroniska kontanter(liknande riksbankens insättningskonto).

Vad bögar gör skiter jag fullkomligt i så länge det inte drabbar heterosexuella, men det finns gränser för vad som är acceptabelt. Analsex verkar för övrigt vara vanligt bland heterosexuella, ser inget konstigt med det.

Poängen är att det är inte kapitalisternas eller judarnas tillgångar. Det är våra. Allas. Det bör finnas en fysisk person bakom varje krona.
Citera
2015-11-25, 17:46
  #54
Medlem
erikp121s avatar
Så länge du, beardbraid, kallar dig bögerextrem så gör det inget för mig.

Jag personligen sysslar ju periodvis bara med den ena av de två urspårade fenomen du lyfter upp. Det är inget som ska hyllas i sig, men vad enskild person gör bör inte klandras nämnvärt såvida det inte obstruerar syftet. I vilken grad man ägnar sig åt urspårade individuella företeelser måste stå i kontrast mot vad man gör för Saken.

Saken är enligt ett svenskt Sverige, ett nordiskt Norden och ett europeiskt Europa. Rasligt, själsligt, kulturellt.
Citera
2015-11-25, 17:47
  #55
Medlem
isberg15s avatar
Tiden för nationalism är förbi för längesen...
Citera
2015-11-25, 18:29
  #56
Medlem
beardbraids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erikp121
Så länge du, beardbraid, kallar dig bögerextrem så gör det inget för mig.

Jag personligen sysslar ju periodvis bara med den ena av de två urspårade fenomen du lyfter upp. Det är inget som ska hyllas i sig, men vad enskild person gör bör inte klandras nämnvärt såvida det inte obstruerar syftet. I vilken grad man ägnar sig åt urspårade individuella företeelser måste stå i kontrast mot vad man gör för Saken.

Saken är enligt ett svenskt Sverige, ett nordiskt Norden och ett europeiskt Europa. Rasligt, själsligt, kulturellt.

Nu är jag bara sex-extrem och sätter på det mesta...kan ju inte undgå att sprida min ariska säd även där den bär frukt.(Bilder på blonda barn finnes) Vi skall kontrollera vårt territorium oavsett guilt-trips från främlingar.
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback