Citat:
Ursprungligen postat av
Nibiru2011
Artid du menar på allvar att du tar illa upp när du anser dig placeras i det bruna laget?
Trots att du verkar passa in i det på många vis.
Vilket hyckleri precis som hela den här tråden som fyllts av folk som går igång på harmlösa rweets.
Svar ja, jag blir djupt kränkt över att du benämner mig som "brun". För jag är absolut inte "brun"! Det är onödigt att kasta skit på andra för att tysta dessa när ens egna argument tryter.
Eftersom du inte besvarade frågan "Är personer som resonerar som dig stalinister eller pedofiler?"
Så måste jag sluta mig till att du är både stalinist och pedofil!
Citat:
du verkar passa in i det på många vis
Du tar naturligtvis inte illa upp av det, och därmed kan jag benämna dig som pedofilen i framtida kommentarer eller pedofilen som även är stalinist.
Känns det bra?
Eller skall vi fortsätta på din väg och sänka debattnivån ytterligare?
Så här skriver en person som bl.a. fungerar som rådgivare åt nya Labour-ledaren i UK
Citat:
What they should be calling for is a more progressive Europe that would allow countries to limit cross border flows not just of people, but also of money goods and services. This would allow countries instead to prioritise the protection and rebuilding of local economies and so provide a secure future for its people.
http://www.taxresearch.org.uk/Blog/2...eral-creation/
Är han brun?
Är regeringen brun när den nu sakta byter fot i "fria gränser" frågan?
Eller är det så att det är du som är "idioten" i sammanhanget?