Kan detta vara startskottet fr kriget i Europa? Ifall det visar sig att terroristerna tillhr en viss etnicitet och religion, s kommer det blir kraftiga reaktioner frn etniska fransmn.
Blev inga direkt "kraftiga" reaktioner efter ddet p Charlie Hedbo, vad tyder p att det kommer bli s denna gng?
hhhh dem som stod honom nrmst visste nog det direkt och kommunikationen r vl knappast bunden av tid och rum idag? Man behver inte ha mycket fr att organisera detta om man alltid str redo. Speciellt nr det ett ypperligt tillflle med en stor match och allt.
Det kan vara p vldigt mnga olika n s lnge,,det hnder fr en timme sen. Jag lgger bara fram en tanke.
Har ej med kommunikationen att gra. Klart hans frnder fick reda p hans dd snabbt. Det handlar om sjlva organiseringen av terrorattentatet. Det grs inte p en dag. ven med terrorceller p stand by.
Ingen vet vl nnu vilka som ligger bakom detta? Kan vl lika grna vara jrnrrsdemokraterna/nazisterna d, s lnge ingen vet!? I fransk tappning. Finns gott om rasister dr med har jag hrt.
r 99.99999999% sker p att det r islamister (isis hgst troligt). Som jag skrev tidigare. Om det skulle vara hgerextrema s skulle det vara inriktat mot mosker flyktingboende eller invandrarkvarter. Hgst osannolikt att hger extrema skulle ge sig p "vanliga" mnniskor samt anvnda sig av ( kanske ej bekrftat) sjlvmordsbombare. S stter terigen allt jag ger p islamister
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!