Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2015-11-13, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.gegge
Jag har märkt att tjejer med borderlinepersonlighet har lätt att attrahera killar. Både killar och tjejer med narcissistisk personlighetsstörning har lätt att attrahera folk, schizofreni däremot är inte speciellt sexigt.

Så halvt på skämt, halvt på allvar, vilka psykdiagnoser är sexiga resp. osexiga?

Det är bara svaga killar som attraheras av tjejer med borderline tjejer helt klart!
Senast redigerad av ImovaneKungen 2015-11-13 kl. 17:37. Anledning: stavfel
Citera
2015-11-13, 20:16
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImovaneKungen
Det är bara svaga killar som attraheras av tjejer med borderline tjejer helt klart!

Ja, det är det. Många borderlinepersoner kastar in i förhållanden/sex utan att tänka efter med folk dom knappt känner. Sedan kan dom hålla på med skrikigt porrfilmssex för att dom tror att det är det som gäller...typ.
Om sexigt = lättillgängligt så stämmer det nog.
Sedan är ju inte borderline någon sorts psykossjukdom, så man hör ju inte röster, pratar för sig själv på stan eller tvingas äta mediciner som gör att man går upp 30 kg i vikt.
Citera
2015-11-13, 20:51
Bannlyst
Jag skulle vilja ha tjej som hade bipolär, jag vet inte varför kanske för att jag känner igen mig i sjukdomen Men inte fan borderline (SRY), jag har redan stått ut med min mor över 18 år
Det är kul att umgås med personer som är hyperaktiva, så länge dem inte är ett helvete under ett förhållande.
Citera
2015-11-13, 20:54
Medlem
Aspie, ADHD sjukt avtändande

Bipolaritet får väl viss mån anses romantiserat.
Psykopati tycks i vissa kretsar upphetsande
Olika självdestruktiva beteenden och borderline kan ge stormiga heta relationer
Citera
2015-11-15, 00:49
Medlem
BetongNasses avatar
Homosexualitet måste vara den osexigaste efter pedofili.

Nymfomani är i verkligheten ett jävligt äckligt beteende.
Narcissister går av förklarliga skäl bort.
ADHD människor är bara jävligt tröttsamma.
Borderline också, i längden i alla fall. besök på akuten för brännskador och besöksförbud är inte så sexigt i verkligheten.
Schizofrena har svårt att fokusera på såna oviktiga saker som förhållande antingen är de Guds eller Rymdkejsarens utvalda att rädda världen eller så är de apatiska p.g.a övermedicinering. Även välmedicinerade så är många av dem rätt osociala
Aspergers är jävligt påfrestande för alla då det blir så mycket missförstånd.
Bipolär I shoppar bort ditt hus och är otrogen med fem personer på samma kväll. På litium är de tråkigare än SCB
Bipolär II går mest runt och är deprimerade. Spurtar sedan som fan på något personligt projekt i några veckor.
Depression, inte särskilt sexigt om man inte går igång på självmordsförsök eller apati..
Självskadare och ätstörningar, vem orkar? Dessutom stora ärr eller ett benrangel

ADHD/ADD inattentive, de som mest sitter och svävar bort i drömmar istället för att stoja runt är väl inte helt omöjliga. Undvik bara att tjafsa om städning
En del mildare Bipolära, de som kan hålla förhöjd sexdrift vid mani inom relationen, är väl de enda man kan komma på som sexigt?
Bipoläritet är sannerligen romantiserat, i verkligheten så förstör det minst lika mycket som det korta positiva effekterna förbättrar.

Generellt är det dock en jävla massa extra krångel, å andra sidan så är det alltid det idag, feminister, bonusbarn etc etc...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in