• 1
  • 2
2015-11-12, 23:03
Medlem
Någon som kan tänka sig och dela med sig av vinnande spelstrategier som ger vinst i långa loppet? Spelar ingen roll vilket spel. Allt av intresse. Såklart.
Citera
2015-11-12, 23:05
Medlem
Jag går plus på slots genom freespins och att bra insättningsbonusar
Citera
2015-11-12, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nithian

Hur mycket har du vunnit och hur länge har du lyckats med det?
Citera
2015-11-12, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pejtrik
Någon som kan tänka sig och dela med sig av vinnande spelstrategier som ger vinst i långa loppet? Spelar ingen roll vilket spel. Allt av intresse. Såklart.

Spel är inte välgörenhet.
Citera
2015-11-12, 23:21
Medlem
deadhead.s avatar
Jadu... Hade någon knäckt den gåtan så hade vi inte haft alla våra tusentals spelbolag
Citera
2015-11-12, 23:24
Medlem
Citat:
Hur mycket har du vunnit och hur länge har du lyckats med det?

Runt 2 år, ca 65.000.
Citera
2015-11-12, 23:29
Medlem
Citat:
Runt 2 år, ca 65.000.

Riktigt bra ju. Klart beror på hur mycket tid du lägger ner. Hur mer exakt beter du dig då?
Citera
2015-11-12, 23:33
Medlem
vtcs avatar
Citat:
Riktigt bra ju. Klart beror på hur mycket tid du lägger ner. Hur mer exakt beter du dig då?
Fundera över tiden som går åt för att tjäna motsvarande mängd pengar på ett vanligt arbete
Citera
2015-11-13, 00:01
Medlem
namnnamnssons avatar
Nätpoker skulle jag satsa på om du orkar. Är du snabbtänkt/bra på matte så använder du "nash equilibrium", det är typ odds för vilka händer du ska spela beroende på dina chips, hur många som sitter vid bordet osv. Absolut ingen garanti men du får ett litet edge mot nybörjare.

Sen ska du tänka på att alla som spelar på pokerstars och faktiskt kan går plus gör det via rakeback för att dom är "supernova elites", har du ett nytt account och spelar identiskt går du istället minus. Och dom spelar på 5-15 bord samtidigt.

Så egentligen skulle man nog spelat nätpoker för 10 år sen, nu är det nästan omöjligt att lyckas i det långa loppet.
Citera
2015-11-13, 03:54
Medlem
BaalZeBubs avatar
Citat:

Det gjorde jag också, tills nyligen. Framförallt på att bara spela freespins och introduktionserbjudanden. Dessutom valde jag de allra bästa bonusarna, och gick lite plus på dem. Jag fick över 20 000 kronor netto bara genom att börja med slots och välja bra erbjudanden.

På senare tiden har jag förlorat pengar och tappat disciplinen. Det är framförallt förluster som triggat mig till klassiska misstag som att 'spela lite till'. Funderar på att sluta med slots.
Citera
2015-11-13, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaalZeBub
Det gjorde jag också, tills nyligen. Framförallt på att bara spela freespins och introduktionserbjudanden. Dessutom valde jag de allra bästa bonusarna, och gick lite plus på dem. Jag fick över 20 000 kronor netto bara genom att börja med slots och välja bra erbjudanden.

På senare tiden har jag förlorat pengar och tappat disciplinen. Det är framförallt förluster som triggat mig till klassiska misstag som att 'spela lite till'. Funderar på att sluta med slots.

Ja. Grymt farligt med slots. Finns nog inte mer beroendeframkallande spel.
Citera
2015-11-13, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av namnnamnsson
Nätpoker skulle jag satsa på om du orkar. Är du snabbtänkt/bra på matte så använder du "nash equilibrium", det är typ odds för vilka händer du ska spela beroende på dina chips, hur många som sitter vid bordet osv. Absolut ingen garanti men du får ett litet edge mot nybörjare.

Sen ska du tänka på att alla som spelar på pokerstars och faktiskt kan går plus gör det via rakeback för att dom är "supernova elites", har du ett nytt account och spelar identiskt går du istället minus. Och dom spelar på 5-15 bord samtidigt.

Så egentligen skulle man nog spelat nätpoker för 10 år sen, nu är det nästan omöjligt att lyckas i det långa loppet.

Precis så tror jag med.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in