Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2015-11-30, 08:34
  #13
Medlem
Johanxoxos avatar
SD måste vara sugardaters, men det hörs ju på namnet vad som gäller där. Tjejerna söker någon som pröjsar hyran, Gucciväskan, utekvällen med tjejgänget, och helst med så liten arbetsinsats som möjligt. Frågan är om inte de flesta på den sidan egentligen är ute efter en moneyslave.

RS är snart också under all kritik, det är samma tjejer som annonserar och de är numera väldigt få, annonsernna ligger inte i ordning och det ligger hur många som helst från samma tjej på samma sida. Admin skulle kunna få ordning på den sidan och få tillbaks killarna som söker till den sidan, då skulle också fler tjejer annonsera där.
Citera
2015-11-30, 08:41
  #14
Medlem
Johanxoxos avatar
De på BP som skriver "real photo" eller "genuine photo" borde man ju kunna lita på, men icke, träffade en tjej som såg läcker ut, när jag mötte upp henne så var det visserligen en läcker tjej men det märktes att det inte var samma tjej, tjejen på bilderna var blekare i hyn och saknade två tatueringar som den verkliga tjejen hade.

Frågan blir ju varför en het, sexig tjej som i det här fallet inte använder sig av riktiga foton, utan använder andra foton, men sedan ändå skriver "genuine photo" i annonsen? Hon hade lätt kunnat få lika många kunder med sina egna bilder.

Så efter det så dubbelkollar jag alla tjejer som jag vill träffa om bilderna verkligen är äkta. Tala om från start att om bilderna inte är äkta så blir det inget, då får man reda på hur det ligger till. Sedan kan ju tjejen vara ett kap ändå, men det är ju svårt att veta om bilderna är fake.
Citera
2016-03-23, 23:05
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ross11365
Jag träffade en bulgariska som var exakt som sina bilder från backpage.

Hette hon Julia och det var nära Medis ? Jag besökte henne i höstas, grymt fin med helt fantastiska bröst. Dom var dock "nytillverkade" så jag var tvungen att vara försiktig i handhavandet.
Citera
2016-03-24, 14:36
  #16
Medlem
ross11365s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoctorU
Hette hon Julia och det var nära Medis ? Jag besökte henne i höstas, grymt fin med helt fantastiska bröst. Dom var dock "nytillverkade" så jag var tvungen att vara försiktig i handhavandet.
Hon heter Julia!
Citera
2016-03-25, 23:33
  #17
Medlem
Finns en Julia på sex-tjejer som säger sig vara från Slovakien. Är det hon?
Citera
2016-03-28, 00:16
  #18
Medlem
TröttSvensks avatar
Styvt 200 inlagda annonser bara idag söndag.
Vad har hänt ?
Varför strömmar hororna nu till Stockholm ?
Ser att nästan alla har samma pris, 1000 halvtimme och 1500 heltime.
Att bilderna är fejk på de flesta fattar jag, men är de fina i irl ?
Går det att pruta ?
Säkert att låta dem komma hem till en själv ?
Jag är lat som tusan...
Citera
2016-03-28, 03:14
  #19
Medlem
B-types avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TröttSvensk
Styvt 200 inlagda annonser bara idag söndag.
Vad har hänt ?
Varför strömmar hororna nu till Stockholm ?
Ser att nästan alla har samma pris, 1000 halvtimme och 1500 heltime.
Att bilderna är fejk på de flesta fattar jag, men är de fina i irl ?
Går det att pruta ?
Säkert att låta dem komma hem till en själv ?
Jag är lat som tusan...

Pruta inte. Det är bara pinsamt. Har du inte råd så gör något annat.
Bilderna kan du ignorera. Är de korrekta så är det bra och om tjejen är ful kan du ju vända i dörren.
Citera
2018-04-10, 08:47
  #20
Medlem
Verkar som Backpage är nere el avstängd. Ngn som vet ngt?
Citera
2018-04-10, 17:22
  #21
Medlem
On April 6, 2018, Backpage was seized by the*United States Department of Justice.
Stod det på wikipedia
Citera
2018-04-10, 22:58
  #22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-White
Verkar som Backpage är nere el avstängd. Ngn som vet ngt?
nu den e cracker.com besta sida
Citera
2018-04-11, 18:53
  #23
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hashnetwarrior
nu den e cracker.com besta sida

Också avstängda! Verkar som det beror på någon form av utnyttjande av barn.
Citera
2018-04-12, 13:48
  #24
Medlem
spicyjazs avatar
Yes, Backpage's adult section is shut down globally https://www.reuters.com/article/us-u...-idUSKCN1HD2QP

Shut down due to FOSTA https://www.theverge.com/2018/4/11/1...ection-230-law
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback