Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2015-11-15, 10:21
  #61
Medlem
cacas avatar
Tycker inte synd om denna person, håller man på och förstör sitt och andra människors liv genom nyttjande av droger och inte klarar av att stjäla ihop till sin knarkskuld, vad förväntar man sig?
Citera
2015-11-22, 22:05
  #62
Medlem
Snowsmiles avatar
Någon som har domen?
Citera
2015-11-24, 20:48
  #63
Medlem
Nån som har domen? Kan man hitta den på nätet?
Citera
2015-12-06, 20:09
  #64
Medlem
fyrtionios avatar
"Cristoffer Horunge
Hej där ser att ni hänger ut dem personer som skadade cristoffer du som känner de. Horungen borde veta att han inte är oskyldig det är inte ett dugg synd om den grabben han förtjäna det som hände !! Det ligger mer bakom denna historia än vad ni vet så tycker inte nu ska dalta å tycka synd tvärt om häng ut den Horungen för han kan ej bete sig som folk hoppas han lider hela sitt liv för det här 😂 hoppas han mår så piss att han inte orkar med sig själv den grabben grävde sig djupt ner i sin egna skit så konsekvenser stod å vänta på honom rätt hårt den killen du nämner robin gamba han har enbart försökt få tillbaka vad som är hans å under tiden han försökte prata med cristoffer så blev han utsatt för hot av han äckliga plundrar mamma å hennes äckliga vänner! Cristoffer var skyldig robin pengar och cristoffer hotar robin och utför ett rätt kraftigt hot mig robin genom att åka hem till honom å skjuta sönder hans fönster 1 vecka innan denna händelse, så innan ni på denna grupp pekar åt ett håll så ta reda på fakta jävla Horungar
"


meddelande jag fick på fb,
Citera
2015-12-07, 15:03
  #65
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrreekt
Nån som har domen? Kan man hitta den på nätet?

Ja jag har den
Citera
2015-12-31, 12:12
  #66
Medlem
xcoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fyrtionio
"Cristoffer Horunge
Hej där ser att ni hänger ut dem personer som skadade cristoffer du som känner de. Horungen borde veta att han inte är oskyldig det är inte ett dugg synd om den grabben han förtjäna det som hände !! Det ligger mer bakom denna historia än vad ni vet så tycker inte nu ska dalta å tycka synd tvärt om häng ut den Horungen för han kan ej bete sig som folk hoppas han lider hela sitt liv för det här 😂 hoppas han mår så piss att han inte orkar med sig själv den grabben grävde sig djupt ner i sin egna skit så konsekvenser stod å vänta på honom rätt hårt den killen du nämner robin gamba han har enbart försökt få tillbaka vad som är hans å under tiden han försökte prata med cristoffer så blev han utsatt för hot av han äckliga plundrar mamma å hennes äckliga vänner! Cristoffer var skyldig robin pengar och cristoffer hotar robin och utför ett rätt kraftigt hot mig robin genom att åka hem till honom å skjuta sönder hans fönster 1 vecka innan denna händelse, så innan ni på denna grupp pekar åt ett håll så ta reda på fakta jävla Horungar
"


meddelande jag fick på fb,

Han som skrev det hade nog inga höga betyg i skolan Annars tycker jag nog att alla verkar få vad dom förtjänar lås in och kasta bort nyckeln.
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback