Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-11-09, 16:03
  #1
Medlem
Undrar om nån har erfarenheter av att köpa biljetter på biljettshop.se är det säkert? Eller blir man blåst? Tänkte köpa biljetter till mötley crue som är nästa måndag, man vill ju inte bli blåst och stå där som ett fån, vet att jag borde ha köpt tidigare men så har det inte blivit.
Citera
2015-11-09, 16:10
  #2
Medlem
Det var väl dom som fick problem nu senast när det var 50-cent-konsert. Många falska biljetter. Alla biljetter är ju andrahands-biljetter.

Köp hos livenation.se i stället
Citera
2016-04-11, 18:59
  #3
Medlem
Doktorphils avatar
lyfter denna tråd då jag funderar på att se adele och dom säljer biljetter dit, nån som kan ge en färsk bedömning av dom ?
Citera
2016-04-11, 20:22
  #4
Medlem
Marquesos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doktorphil
lyfter denna tråd då jag funderar på att se adele och dom säljer biljetter dit, nån som kan ge en färsk bedömning av dom ?
Inte svar på din fråga, men imorgon klockan 9 släpps fler biljetter i alla kategorier hos axs.
Citera
2016-04-13, 23:34
  #5
Medlem
Köpt på biljettshop två gånger, första 2012 och senast i februari, biljetterna fungerade!
Citera
2016-09-12, 18:35
  #6
Medlem
Funkar säkert dock är dom ockrare och as som lever på att köpa upp mängder å sälja med ca 50% påslag. Undvik Biljettshop.se som pesten
Citera
2018-06-28, 01:13
  #7
Medlem
Nu är det min tur att väcka liv i tråden.
Kan man kontrollera biljetter man köpt på biljettshop? Ska man behöva vara livrädd att de inte funkar fram till konserten? Gaaah! Jag fattade inte att det vara andrahandsbiljetter. Jag har läst både ris och ros om biljettshop och håller på bli galen. 🙄😳
Citera
2018-07-05, 00:02
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ullabella747
Nu är det min tur att väcka liv i tråden.
Kan man kontrollera biljetter man köpt på biljettshop? Ska man behöva vara livrädd att de inte funkar fram till konserten? Gaaah! Jag fattade inte att det vara andrahandsbiljetter. Jag har läst både ris och ros om biljettshop och håller på bli galen. 🙄😳

nu kan jag bara svara för mig själv, men när jag själv köpte där i från för ca 2-3 år sedan så vart allt ok.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback