I så fall borde väl han vara den andra i följden, för Agneta Bolme Börjefors var väl en "kändis av dignitet" även hon (mer än Swahn i mitt tycke), fast hon var litegrann att verka men inte synas. Profisionell är väl kanske rätt ord.
Bilden till artikeln skvallrar ju om att något är fel, speciellt om man jämför med till exempel denna bild. Därmed inte sagt att det är nåt livshotande.
Det första man tänker på är ju AIDS, men det skriver jag bara för att nån annan ska slippa skriva det.
Bilden till artikeln skvallrar ju om att något är fel, speciellt om man jämför med till exempel denna bild. Därmed inte sagt att det är nåt livshotande.
Det första man tänker på är ju AIDS, men det skriver jag bara för att nån annan ska slippa skriva det.
Ja precis. Själv förnekar han att det rör sig om en vanlig "förkylning" men ack, ska vi verkligen tro på det? Hur långt har han kvar mån-tro? Att det är cancer säger nsätan sig självt då han tidigare drabbats av det.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!