Citat:
Ursprungligen postat av Uncle Duke
Ojdå! Jag ber uppriktigt om ursäkt. Jag läste
Zydenics inlägg och Höglunds krönika och blandade ihop dig med
Sonny Crockett. Det är naturligtvis
Sonny Crockett som är genuint knepig i huvudet, inte du!
Håller med dig om Höglunds definition på näthatare. Det var poängen med mitt inlägg.
Vddå "knepig i huvudet"? Jag tar mitt medmänskiliga ansvar. Tar du ditt?
Det gäller dig också Kerstin Höglund! Hur sjutton kan du kalla min uppriktiga oro och tacksamhet för att det du gjort för "näthat"? Blir RIKTIGT sårad nu, fö då är du bara paranoid och har ingen aning om vad ett näthat är! Nej, vet du vad! Så här behandlar man inte folk, oavsett hur sjuk man än är! Jag sa detta för att ille att du skulle veta detta innan det var för sent. Om u läst mina inlägg i tråden så är jag väldigt mån om att saker och ting ska göras medan tid fortfarande finnes och innan det är för sent!
Citat:
Ursprungligen postat av Mikojan
OK, pågår det nåt allvarligt runt Prins Bertils gamla hustru Lilian? Eller är det bara en tuppfäktning vi beskådar?
Är det egentligen nån här som vet hur den gamla prinsessan mår?

JO! Jag provade ju att ringa Lilian och jag blev förskräckt när hon inte svarade. Tror faktiskt att någonting har hänt (VARFÖR skulle det inlägget tas bort??? VARFÖÖÖÖR?) Hursomhelst så vet ni ju alla att jag har väl insatta kontakter och det sägs att det är riktigt illa med Lilian. Att hon inte ens kan svara på telefonen styrker dessa uppgifter. Om ni inte tror mig kan jag avslöja så mycket som att hennes telefonnummer börjar på "08"!!