2013-02-24, 21:33
Medlem
Någon som vet ifall Billy Graham själv skriver sina statusuppdateringar eller om någon annan gör det i hans namn? Undrar eftersom det är intressant att veta om han fortfarande är aktiv. Han har ju knackat på på pärleporten ett antal gånger den senaste tiden.

http://www.billygraham.org/dailydevo...ArticleID=7181

EDIT:

Seth Riggs har hjärtproblem:

http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle16297598.ab
Senast redigerad av scrollock 2013-02-24 kl. 22:09.
2013-02-25, 01:07
Medlem
Prinsessan Lilian?

https://www.flashback.org/sp42172468
2013-02-25, 07:15
Medlem
Antevantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Prinsessan Lilian?

https://www.flashback.org/sp42172468

Jo, men hon har ju legat inför döden sedan denna tråds start så någon gång måste ju Sonnys profetior slå in (Fan jag blev rädd när jag läste det länkade inlägget, inte bra att hoppa över medicinen)

Mina stalltips: Inom 3 år har både Keith Richards och Lemmy Kilmister bitit i gräset. Keith säger ju sig självt och att Lemmys hälsa vacklar allt mer är välkänt.
2013-02-25, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antevante
Jo, men hon har ju legat inför döden sedan denna tråds start så någon gång måste ju Sonnys profetior slå in (Fan jag blev rädd när jag läste det länkade inlägget, inte bra att hoppa över medicinen)

Mina stalltips: Inom 3 år har både Keith Richards och Lemmy Kilmister bitit i gräset. Keith säger ju sig självt och att Lemmys hälsa vacklar allt mer är välkänt.
Du är rädd för Lilians skull?? Då verkar det som om du och Sonny har en gemensam beröringspunkt.

Ja, Lemmy, hur ligger det till där? Vill minnas att du nämde att han höll på att kasta in handduken för inte alltför länge sedan.

Och vill vi få en treeninghet där (vilket passar då du nämnde just 3 år) så kan vi slänga in Ozzy Osbourne där med.
2013-02-25, 18:51
Medlem
Antevantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Du är rädd för Lilians skull?? Då verkar det som om du och Sonny har en gemensam beröringspunkt.

Ja, Lemmy, hur ligger det till där? Vill minnas att du nämde att han höll på att kasta in handduken för inte alltför länge sedan.

Och vill vi få en treeninghet där (vilket passar då du nämnde just 3 år) så kan vi slänga in Ozzy Osbourne där med.

Nja! Nu var det inte Lillians hälsa jag var rädd för...
2013-02-25, 19:38
Medlem
Mikojans avatar
OK, pågår det nåt allvarligt runt Prins Bertils gamla hustru Lilian? Eller är det bara en tuppfäktning vi beskådar?

Är det egentligen nån här som vet hur den gamla prinsessan mår?
2013-02-25, 19:59
Medlem
Chrille Ps avatar
Kristian Gidlund, journalist och poptrummis är i slutstadiet av obotlig cancer och har inte skrivit något i sin blogg på 10 dagar, kanske är han redan ett fall för systertråden?

http://ikroppenmin.blogspot.se/
2013-02-25, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikojan
OK, pågår det nåt allvarligt runt Prins Bertils gamla hustru Lilian? Eller är det bara en tuppfäktning vi beskådar?

Tja, Sonny påstår det och verkar uppriktigt oroad (han påstod att han ringt henne och inte kommit fram etc.). Dessvärre verkar det som om någon illvillig moderator tagit bort det ganska putslustiga inlägget.
2013-02-26, 10:22
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uncle Duke
Ojdå! Jag ber uppriktigt om ursäkt. Jag läste Zydenics inlägg och Höglunds krönika och blandade ihop dig med Sonny Crockett. Det är naturligtvis Sonny Crockett som är genuint knepig i huvudet, inte du!
Håller med dig om Höglunds definition på näthatare. Det var poängen med mitt inlägg.
Vddå "knepig i huvudet"? Jag tar mitt medmänskiliga ansvar. Tar du ditt?

Det gäller dig också Kerstin Höglund! Hur sjutton kan du kalla min uppriktiga oro och tacksamhet för att det du gjort för "näthat"? Blir RIKTIGT sårad nu, fö då är du bara paranoid och har ingen aning om vad ett näthat är! Nej, vet du vad! Så här behandlar man inte folk, oavsett hur sjuk man än är! Jag sa detta för att ille att du skulle veta detta innan det var för sent. Om u läst mina inlägg i tråden så är jag väldigt mån om att saker och ting ska göras medan tid fortfarande finnes och innan det är för sent!

Citat:
Ursprungligen postat av Mikojan

JO! Jag provade ju att ringa Lilian och jag blev förskräckt när hon inte svarade. Tror faktiskt att någonting har hänt (VARFÖR skulle det inlägget tas bort??? VARFÖÖÖÖR?) Hursomhelst så vet ni ju alla att jag har väl insatta kontakter och det sägs att det är riktigt illa med Lilian. Att hon inte ens kan svara på telefonen styrker dessa uppgifter. Om ni inte tror mig kan jag avslöja så mycket som att hennes telefonnummer börjar på "08"!!
2013-02-27, 01:15
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonny Crockett
Vddå "knepig i huvudet"? Jag tar mitt medmänskiliga ansvar. Tar du ditt?

Det gäller dig också Kerstin Höglund! Hur sjutton kan du kalla min uppriktiga oro och tacksamhet för att det du gjort för "näthat"? Blir RIKTIGT sårad nu, fö då är du bara paranoid och har ingen aning om vad ett näthat är! Nej, vet du vad! Så här behandlar man inte folk, oavsett hur sjuk man än är! Jag sa detta för att ille att du skulle veta detta innan det var för sent. Om u läst mina inlägg i tråden så är jag väldigt mån om att saker och ting ska göras medan tid fortfarande finnes och innan det är för sent!

JO! Jag provade ju att ringa Lilian och jag blev förskräckt när hon inte svarade. Tror faktiskt att någonting har hänt (VARFÖR skulle det inlägget tas bort??? VARFÖÖÖÖR?) Hursomhelst så vet ni ju alla att jag har väl insatta kontakter och det sägs att det är riktigt illa med Lilian. Att hon inte ens kan svara på telefonen styrker dessa uppgifter. Om ni inte tror mig kan jag avslöja så mycket som att hennes telefonnummer börjar på "08"!!

Att Lillians telefonnummer börjar på 08 behöver man inte vara Einstein för att räkna ut.
2013-02-27, 08:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chrille P
Kristian Gidlund, journalist och poptrummis är i slutstadiet av obotlig cancer och har inte skrivit något i sin blogg på 10 dagar, kanske är han redan ett fall för systertråden?

http://ikroppenmin.blogspot.se/
vad har hänt med kristian
2013-02-27, 09:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Att Lillians telefonnummer börjar på 08 behöver man inte vara Einstein för att räkna ut.
Nja, hon *kan* ju ha följd med i tiden och gått över till att använda mobiltelefon. Tänkte mest eftersom hon är beryktat sparsam och kanske inte
vill betala för ett abonnemang hon knappt använder, för jag tror inte hon får så värst många samtal, förutom något enstaka från Kronprinsessan, och såklart från Sonny Crockett.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in