Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-11-08, 18:56
  #1
Avstängd
Användaren Lavezzi92 bannlyst för 1.08. Hot och personangrepp.

När kommer hen tillbaka?
Citera
2015-11-08, 21:07
  #2
Medlem
Emerains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Direktdemokraterna
Användaren Lavezzi92 bannlyst för 1.08. Hot och personangrepp.

När kommer hen tillbaka?
Personen är bannlyst, och det betyder att personen inte kommer få komma tillbaka. "Permanent avstängning" är ett annat sätt att beskriva det på.
Citera
2015-11-08, 21:19
  #3
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Emerain
Personen är bannlyst, och det betyder att personen inte kommer få komma tillbaka. "Permanent avstängning" är ett annat sätt att beskriva det på.

Men jag och personen hade en fling på gång!! Vi skulle precis byta telefonnummer. Jag har letat över hela sverige efter någon med samma sexuella "läggning", och när jag äntligen gör det så blir hen bannlyst. Jag vet att bannlysning är bannlysning, men finns det något som kan göras i vår situation så att hen och jag kan byta skype eller något?
Citera
2015-11-08, 21:33
  #4
Medlem
Emerains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Direktdemokraterna
Men jag och personen hade en fling på gång!! Vi skulle precis byta telefonnummer. Jag har letat över hela sverige efter någon med samma sexuella "läggning", och när jag äntligen gör det så blir hen bannlyst. Jag vet att bannlysning är bannlysning, men finns det något som kan göras i vår situation så att hen och jag kan byta skype eller något?
Nej, det finns inget som kan göras. Personen har blivit bannlyst på grund av hot och personangrepp på andra användare, till den grova grad att det ansågs att denne förverkat alla sina chanser här på Flashback.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback